A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ikzelf heb nog alles lekker op ps2, die poorten zitten er niet voor nix
Verwijderd
USB heb je 2 poorten van, maar kan je een wereld van verschillende devices aan hangen, en je zult maar net een USB hub moeten kopen omdat je je PS/2 muis niet aan je PS/2 poort wilt hangen
Verder is PS/2 een standaard uit de jaren 80 of misschien nog eerder zelfs, dus is het overal compatible mee. Ik zie je nog niet door je BIOS vliegen met een USB toetsenbord als je de USB legacy support nog niet aan hebt staan
Qua snelheid maakt het geen ruk uit. Meestal zelfs in nadeel voor USB: druk er maar eens een paar bandbreedte slurpende dingen zoals een scanner in, zal je zien dat PS/2 beter werkt
Op mijn Asus TUSL-2C werkte een USB toetsenbord zonder problemen om in de bios te komen en daar instellingen te wijzigen, maar toen ik via een bootable WinXP CD dacht even snel XP op mijn systeem te zetten weigerde het toetsenbord en muis alle medewerking in de XP-setup schermen. Dan voel je je knap lullig als je net je PS2-toetsenbord aan iemand hebt gegeven.
Ik heb niets tegen USB toetsenborden/muizen, maar heb wel een reserve PS2-setje in de kast liggen. Je weet het maar nooit!
Nadat XP er trouwens netjes op stond (na het regelen van een ps2-toetsenbord) werkte dat USB-plankje verder zonder problemen.
[ Voor 10% gewijzigd door Chrasher op 04-12-2002 23:08 ]
PSN-id: Chrasher
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Anyway.. Via de omega search kun je inderdaad wat meer vinden
Dit topic is gesloten.
![]()