Is er een infrarood onrvanger die ik op mijn USB poort kan aansluiten, zo ja graag merk en type heb al bij tweakers gekeken maar weet niet onder welke groep die dingen vallen en welke types er zijn!!
Sitecom heeft leuke dingen.. zoekt en gij zult vinden...
Sitecom
En om het stiekum helemaal handig voor je te maken:
Sitecom
En om het stiekum helemaal handig voor je te maken:
[ Voor 74% gewijzigd door Krypt op 04-12-2002 18:37 . Reden: Reported! ]
Bij paradigit Rotterdam zijn ze meestal op voorraad. Ga op de site naar producten --> kabels, en ga naar usb kabels. Daar zie je sitecom usb naar fast infrared voor €79. Sorry voor reclame, maar kon ook niks in pricewatch vinden
Gevonden op de Pricewatch
Sitecom USB to fast IrDA € 83,-
Jammer van de prijs

Ik dacht dat dit wel een goede oplossing was aangezien mijn telefoon en mijn rekenmachine en mijn Psion een IR poort hebben alleen de kabel voor de psion en de rekenmachine heb ik al en een kabel voor een telefoon kost 25 euro, dan is dit wel erg veel extra geld.
Jammer van de prijs
Ik dacht dat dit wel een goede oplossing was aangezien mijn telefoon en mijn rekenmachine en mijn Psion een IR poort hebben alleen de kabel voor de psion en de rekenmachine heb ik al en een kabel voor een telefoon kost 25 euro, dan is dit wel erg veel extra geld.
[ Voor 58% gewijzigd door BSeB op 04-12-2002 18:47 ]
Verwijderd
vaak heeft je mobo ook wel IrDa ondersteuningBSeB schreef op 04 December 2002 @ 18:46:
Gevonden op de Pricewatch
Jammer van de prijs![]()
![]()
Die hij heeft niet; had al gekeken.... of ik ben erg scheel
Als je met tweakers de pricewatch bedoeld, dan ben je erg scheel:
Actisys IRDA Controller (USB)
Matrix IRDA (USB)
Sitecom USB to fast IrDA
Sweex USB IRDA Converter
Maxxtro USB to IRDA converter
Actisys IRDA Controller (USB)
Matrix IRDA (USB)
Sitecom USB to fast IrDA
Sweex USB IRDA Converter
Maxxtro USB to IRDA converter
ik had alleen op sitecom gezocht, verder heeft mijn mobo ondersteunig voor Ir maar heeft geen divice in zijn kast niet handig dus want het is een bigtouwer en ik wil die ir op bureau. Maar zal is die andere bekijken.
Btw erg gek dat die dingen bij overigen in de lijst staan EN bij IO controllers oa imo
Btw erg gek dat die dingen bij overigen in de lijst staan EN bij IO controllers oa imo
[ Voor 18% gewijzigd door BSeB op 04-12-2002 19:10 ]
Ja, dat is idd een beetje vreemd, maar als je zoekt op IRDA (lijkt me erg logisch om op te zoeken als je op zoek bent naar een IRDA controller) dan krijg je ze gewoon te zien.BSeB schreef op 04 december 2002 @ 19:08:
ik had alleen op sitecom gezocht, verder heeft mijn mobo ondersteunig voor Ir maar heeft geen divice in zijn kast niet handig dus want het is een bigtouwer en ik wil die ir op bureau. Maar zal is die andere bekijken.
Sorry ik zocht op IR => Infrarood afkorting en als je dus nog nooit zo'n ding gezien hebt dan weet je niet dat er "da" achter moet.psmeets schreef op 04 December 2002 @ 19:12:
[...]
Ja, dat is idd een beetje vreemd, maar als je zoekt op IRDA (lijkt me erg logisch om op te zoeken als je op zoek bent naar een IRDA controller) dan krijg je ze gewoon te zien.
Maar ik heb hem dus nodig voor mijn Psion (5MX), Telefoon (Nokia 6310i) en rekenmachine HP38G. Dat is wel zo'n beetje.
Nou ik dacht als je hem voor een afstandbediening wilde gebruiken, dan wordt het wel wat moeilijker met sommige merken. Dus vandaar dat ik dat vroeg.
Verwijderd
op http://www.koopjessite.nl/ staat er een voor nog geen 50 eurotjes. Ex verzend uiteraard.
Ik zie het idd, is dan toch nog een moeilijke keuze.
Ik heb een IrdA module voor op het mobo gehaald bij de funprice in enschede.
Je krijgt een kabeltje die in je mobo moet, een backplateje voor op een PCI slot zeg maar, met keurig een contrastekkertje erin, een losse ontvanger met een goede meter kabel eraan, met bijbehorend stekkertje (die dus in de backplate gaat).
Ook ik gebruik 'm icm m'n foon en het werkt perfect.
Dus als je mobo IrdA ondersteunt, ffies langs de funprice
Edit: het merk is actysis
Edit2: voor €29 als ik het me goed herinner, was een week of twee geleden
Je krijgt een kabeltje die in je mobo moet, een backplateje voor op een PCI slot zeg maar, met keurig een contrastekkertje erin, een losse ontvanger met een goede meter kabel eraan, met bijbehorend stekkertje (die dus in de backplate gaat).
Ook ik gebruik 'm icm m'n foon en het werkt perfect.
Dus als je mobo IrdA ondersteunt, ffies langs de funprice
Edit: het merk is actysis
Edit2: voor €29 als ik het me goed herinner, was een week of twee geleden
[ Voor 14% gewijzigd door bart1234 op 04-12-2002 20:00 ]
OK dank je, ik zla is een mailtje naar Funprice gaan sturen want dat is natuurlijk ook wel ok, als zo'n module goed werkt.
Edit: Jammer dat ze dat ding niet met een plaatje online hebben staan.
Edit: Jammer dat ze dat ding niet met een plaatje online hebben staan.
[ Voor 26% gewijzigd door BSeB op 04-12-2002 20:21 ]
Search-vraag dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()