Verwijderd
Verwijderd
Twix schreef op 04 December 2002 @ 18:29:
Thermaltake Memory Cooling Kit misschien is dit wat voor je zal je ff moeten vragen bij Fh of ze die los hebben?
Hij wil ze voor z'n GF 4... Niet voor z'n Geil DDR333 512MB!
Verwijderd
En daar zijn ze nog duur ook.... 25$ voor 8 BGA nickel plated copper ram sinks
lezen:Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 19:58:
[...]
Lezen...
Mag ik nou ook evenDe kit is geschikt voor 1 DDR / SDRAM geheugen module en bij de levering zijn tevens 2 koellichamen voor het geheugen van de videokaart, een handleiding, bevestigingsklemmen en dubbelzijdig warmtegeleidend plakband
Beetje vriendelijkere reachte ook wel gemogen...
* Leon denkt dat hij maar eens een oude p166 mega koelblok gaat stukzagen..
Eeuwige n00b
Verwijderd
www.comptechworld.nl verkoopt heatsinks in verschillende maten. Plakken van zichzelf ook wel met warmtegeleidend spul, maar das brak. Smeer er thermal adhesive op van Artic silver of iets dergelijks, en klaar ben je. niet te moeilijk doen zeg!! BE CREATIVE>.....
Verwijderd
Mag ik ook ff?Leon schreef op 04 December 2002 @ 20:08:
[...]
lezen:
[...]
Mag ik nou ook evendoen
![]()
Beetje vriendelijkere reachte ook wel gemogen...
* Leon denkt dat hij maar eens een oude p166 mega koelblok gaat stukzagen..
2 koellichamen lijkt me errug weinig, Ramsinks zitten op videokaarten namelijk bijna altijd ong. zo:
/me Lama, gaat niet zo lekker doordat de software van een aantal spaties automatisch 1 spatie maakt...
IIG, ze zitten zo dat 2 zeker niet genoeg zijn, moet je weer 2 setjes bestellen...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 20:40 ]
Verwijderd
Probeer met [ code] tekst [ /code]Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 20:36:
[...]
Mag ik ook ff?
2 koellichamen lijkt me errug weinig, Ramsinks zitten op videokaarten namelijk bijna altijd ong. zo:
/me Lama, gaat niet zo lekker doordat de software van een aantal spaties automatisch 1 spatie maakt...
IIG, ze zitten zo dat 2 zeker niet genoeg zijn, moet je weer 2 setjes bestellen...
Dat is een stuk goedkoper (maar minder mooi)
En conrad verkoopt ook IC koelelementen, verschillende maten, 4,8mm hoog (dacht ik)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
ok das waar maar daar zitten ook vgamem sinks bij (maar kan die ook gelijk zijn geheugen koelenVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 19:58:
[...]
Lezen...
Verwijderd
hier kan je ze kopen, deze winkel ROELT, andere winkels roelen, maar deze doet dat in het kwadraat; ik bestel op een dag iets, volgende dag ligt het op de deurmat!
HUH WTF dacht ik, dat kan haast niet, wonderen geschieden dus tochwel!
Dit topic is gesloten.
![]()