Gefeliciteerd, dit is wel heel xtreem
naar mijn weten heeft ie dit al tijden gedaanVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 19:03:
DuronDude, je maakt de Belgen trots!
Nu heeft een Belg de snelste cpu draaien van heel GoT! (op 4/12/2002)
Sjit man, lijp gek, zoals iemand voor mij al poste, ben je niet bang gezien de prijzen dat je proc naar de klote gaat?????
Maar vooralsnog, je OC ownd.
Maar vooralsnog, je OC ownd.
.
Al plannen voor een PE chipset ? kan ook wat strakker watt'jes voeren 
BTW is 1,8V niet wat hoog ? strax heb jij ook het SNDS syndroom
da's echt vervelend als de dokter in costa-rica zit
BTW is 1,8V niet wat hoog ? strax heb jij ook het SNDS syndroom
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
24/7 draait hij maar 1.61V @ 4 GHz hoor
XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia
OMFG !!! HEEL ziek dit !! Echt super ! Congratz !
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Conclusie: je hebt er nog niet alles uitgehaald wat er in zit.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
nee, de conclusie is dat er geen enkel nut is om "op het randje" te draaien voor dagelijks gebruik. De boel belasten zonder reden is niet dàt.The Dolf schreef op 05 december 2002 @ 14:54:
[...]
Conclusie: je hebt er nog niet alles uitgehaald wat er in zit.
Voor benches is het 1.75-1.80V.
XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia
nee, 1.55V
Ik wil 3dmark resultaat zien 
I love watercooling
Wow lekker op naar de 5000 mhz
Verwijderd
Wat zijn je temps eigenlijk durondude? En stijgen deze niet enorm bij full load?
Verder toppie werk !
Verder toppie werk !
Sorry.. had deze pagina als bookmark gezet (pag. 5) en nog geen pic gezien...
Maarre Durondude, VERY WELL DONE!!!
I love watercooling
Oei dat is zeker lekker
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
nog even wat Super Pi en Pifast

Verwijderd
Met welke geheugen timings is dit gedaan????
Heb hier zelf wat OCZ PC3500 EL DDR 512mb liggen.
Die krijg ik op standaard volt al op 220mhz 2-2-3-7 zonder stress maybe iets voor jou. Heb namelijk gelezen dat het sneller is als corsair.
Plz correct me if i am wrong
Die krijg ik op standaard volt al op 220mhz 2-2-3-7 zonder stress maybe iets voor jou. Heb namelijk gelezen dat het sneller is als corsair.
* Rafe duimt voor DD om het wereldrecord 3DMark te verbreken
Vergeet www.tweakers.net en http://gathering.tweakers.net er niet bij te zetten he?
Errug nette overklok, hoe kom je aan al die dure onderdelen eigk? Als je teveel geld heb mail ik mijn bankrekeningnummer wel door
Vergeet www.tweakers.net en http://gathering.tweakers.net er niet bij te zetten he?
Errug nette overklok, hoe kom je aan al die dure onderdelen eigk? Als je teveel geld heb mail ik mijn bankrekeningnummer wel door

Dat heeft ie al gebroken, zie pag. 4Rafe schreef op 05 december 2002 @ 20:19:
* Rafe duimt voor DD om het wereldrecord 3DMark te verbreken
I love watercooling
I think you're wrongVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 20:11:
Met welke geheugen timings is dit gedaan????
Je kan ook enkel timings vergelijken van een IT7 tov een andere IT7 ... op een ander merk bord zijn de timings/snelheidsverschillen weer compleet anders...
Hm gefeliciteerd, kijken hoelang ie blijft staan
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Je hebt het weer voor elkaar
.
Draait hij trouwens goed 24/7
Ik bedoel de Promenteia is in principe een vriezerunit en die draaien ook 24/7.
Draait hij trouwens goed 24/7
Ik bedoel de Promenteia is in principe een vriezerunit en die draaien ook 24/7.
Indrukwekkend
Met name dat je 'm zonder problemen (maak ik indirect uit je eerdere post op) 24/7 @ 4GHz kunt laten draaien
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
damn, ik heb net een 1,8ghz p4 besteld met....jawel....boxed koeling. Procentueel kan ik je verslaan, whaha.
Maar dit is echt extreem, recordhouder nog wel, supers
Maar dit is echt extreem, recordhouder nog wel, supers
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Hier kan ik maar een ding over zeggen:
Respect! 
Kvond het al geinig hoever je die Tualitins kon overklokken (mn 1300 heeft op 1600 gedraaid), maar dit overtreft alles!
Kvond het al geinig hoever je die Tualitins kon overklokken (mn 1300 heeft op 1600 gedraaid), maar dit overtreft alles!
niet zo lang hoop ik
* Whieee is bezig met een P4 3,06 en heeft em met WC en pelt al over de 4,2 GHz met een Radeon 9700 PRO...
eigenlijk heb ik em zelfs al over de 4,4GHz maar dan blijft Winxp niet stabiel.... (linux wel trouwens, maar dan kan ik niet 3dmarken
* Whieee gaat morgen proberen met vloeibare stikstof.... (als het doorgaat
edit: vergeet ik bijna DuronDude te feliciteren met zn eerste plek
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 05-12-2002 22:12 ]
Launching containers into space
Maar wat voor temps hebbie nou ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En DuronDude, bent gij nog geschrokken van het nieuws van "sudden death van Intel PIV processoren"? Ik zou daar wel even van geschrokken zijn...
nopeGianni Rombios schreef op 05 December 2002 @ 23:28:
En DuronDude, bent gij nog geschrokken van het nieuws van "sudden death van Intel PIV processoren"? Ik zou daar wel even van geschrokken zijn...
ach is toch niks nieuws???
Maar nu gaan doen alsof NW's de hele tijd kapot gaan is toch overdreven. Ik heb al ettelijke CPU's flink "gemarteld" en nooit een kapot gehad.
Het is dan ook "the inquirer"...
Wat wél de CPU om zeep kan helpen is PCMark... ik ken iemand met een kapotte 2.8 en 3.06 door PCmark. Bij zeer hoge OC's wel... 3.8 GHz+ ... de gates kunnen gewoon opgeblazen worden ... heeft Intel zelf er over gezegd
Mischien een domme vraag maar kan je eigenlijk ook zoiets als Prometia phase-changer los kopen, om zelf in te bouwen.
Wil namelijk me videokaart ,hardisks en Northbridge waterkoelen(koolance kast) en dan processor met een phase-changer.
Wil namelijk me videokaart ,hardisks en Northbridge waterkoelen(koolance kast) en dan processor met een phase-changer.
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 23:22:
24/7 stond al eerder genoemd, weet alleen nie waarval, gok 24 cpu, 7 phase changer.
24 staat voor 24 uur en 7 voor 7 dagen, dus elke dag de hele week door betekent dat
http://service.madonion.com/compare?pcm=891790
The project id is not valid - it is possible that this project has not been published. Please check the URL.
The project id is not valid - it is possible that this project has not been published. Please check the URL.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
nog fout gegokt ookSir_Killalot schreef op 06 December 2002 @ 00:07:
[...]
24 staat voor 24 uur en 7 voor 7 dagen, dus elke dag de hele week door betekent dat
ff nalezen wat i dan een week gedaan heeft, is dan namelijk niet echt bij me doorgedrongen.

OMFG you are great
ik krijg binnenkort een P4 2666 MHz kijken hoever deze wil
ik krijg binnenkort een P4 2666 MHz kijken hoever deze wil
PhD i.o.
Woei, stikstofWhieee schreef op 05 December 2002 @ 22:12:
[...]
niet zo lang hoop ik![]()
* Whieee is bezig met een P4 3,06 en heeft em met WC en pelt al over de 4,2 GHz met een Radeon 9700 PRO...
eigenlijk heb ik em zelfs al over de 4,4GHz maar dan blijft Winxp niet stabiel.... (linux wel trouwens, maar dan kan ik niet 3dmarken)
* Whieee gaat morgen proberen met vloeibare stikstof.... (als het doorgaat)
Die WC met pelt gaat dan op je Radeon neem ik aan? Dat zou wel genoeg moeten zijn om de 1e plek te claimen...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Geloof er geen donder van.... Post maar eens 1 3dmark van 4Ghz + dan met jou email adres er bij. Hoeft niet eens een 4.2ghz bench te zijn....Whieee schreef op 05 december 2002 @ 22:12:
[...]
niet zo lang hoop ik![]()
eigenlijk heb ik em zelfs al over de 4,4GHz maar dan blijft Winxp niet stabiel.... (linux wel trouwens, maar dan kan ik niet 3dmarken)
* Whieee gaat morgen proberen met vloeibare stikstof.... (als het doorgaat)
Je lult compleet uit je nek....je maakt het al helemaal ongeloofwaardig door je vloeibarestikstof die je morgen ff gaat proberen...sure!
yeah right! lmaoChakotay schreef op 06 december 2002 @ 12:13:
[...]
Die WC met pelt gaat dan op je Radeon neem ik aan? Dat zou wel genoeg moeten zijn om de 1e plek te claimen...
Verwijderd
HOLY SHIT! dit is echt de allerbotste 
25% oc op zoon hoog niveau, RESPECT!
ik trek em niet eens over de 3 heen
Echt stoer, een tweaker met de allerbotste UI
25% oc op zoon hoog niveau, RESPECT!
ik trek em niet eens over de 3 heen
Echt stoer, een tweaker met de allerbotste UI
Hmm, ben vandaag eens met een 2.4Ghz aan de gang gegaan. Standaard luchtkoelertje erop. Draai nu 3100+ Mhz en hij blijft stabiel @ 1.7 Vcore.
Best leuk die dingen, alleen ik zal toch bij AMD blijven al is het maar omdat ze meer warmte produceren
Best leuk die dingen, alleen ik zal toch bij AMD blijven al is het maar omdat ze meer warmte produceren
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Net zoiets als: laat ik morgen mn auto ns ff op nitro glycerine laten lopen kijken wat die doet 
Maar uhhmm ik wil wel ns een bench zien, morgen wel te verstaan heh
(ik had het over die gast die zei dat die zomaar ff stikstof zou gebruiken
)
Maar uhhmm ik wil wel ns een bench zien, morgen wel te verstaan heh
(ik had het over die gast die zei dat die zomaar ff stikstof zou gebruiken
[ Voor 20% gewijzigd door caspergt op 06-12-2002 15:08 ]
Maar die is toch ook overleden aan SNDSPhreak schreef op 06 december 2002 @ 13:59:
Gefeli, mooie OC!
Ben al blij dat ik mijn 2.4B @ 2.95GHz kreeg (met luchtkoeling, dat wel).

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nog ff een bewijsje dat ik wel echt bezig ben geweest!!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Hij zegt niet voor niets kreegDemoniac schreef op 06 December 2002 @ 15:37:
[...]
Maar die is toch ook overleden aan SNDSDus eigenlijk is het je niet gelukt
![]()
Verwijderd
Ownage!
Alleen de 3dmark url werkt niet bij mij
Ligt dit aan mij? -> The project id is not valid
Alleen de 3dmark url werkt niet bij mij
Ligt dit aan mij? -> The project id is not valid
op naar de 22.000
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
[flauw]Hoeveel keys/sec draai je nu voor RC5-72?[/flauw]
Mooi spul, dat wel... komen d'r nog pics?
Mooi spul, dat wel... komen d'r nog pics?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
heb geen digicam.... maar als je weet hoe een prometeia er uit ziet...
verder gewoon waterblokje op graka met 2 slangen naar groot reservoir buiten de kast
verder gewoon waterblokje op graka met 2 slangen naar groot reservoir buiten de kast
hey, great OC!
je Radeon was toch watergekoeld?
zit daar nog een pelt op of niet?
w00t! And we have a winner!!!
Congrats man!
But tell me... Waar doe je het van! Sponsor??
But tell me... Waar doe je het van! Sponsor??
Use the Search Luke...
Verwijderd
videokaart met peltier, nog nooit van gehoord, maar zou toch moeten kunnen ja.jjwa schreef op 06 December 2002 @ 19:44:
hey, great OC!
heb je alleen weer een condens probleem om op te lossen, maarja ook wel leuk om weer is aan het modden te zijn.
Verwijderd
Hoeveel kost een prometia en een vapo in feite?
Vapo = beter dan prometia qua montage en prometia beter in temps niet?
Vapo = beter dan prometia qua montage en prometia beter in temps niet?
Verwijderd
ken er zelf niets van, maar naar wat ik van anderen hun ervaringen hoor is de prometeia een stuk beter waar voor z'n geld, vapochill is dus 'geldverspilling'
m'n Ti4600 was vroeger water+pelt gekoeld en het wordt echt wel gebruikt. tijdelijk dan uiteraard. niet de hele tijd.Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 20:42:
[...]
videokaart met peltier, nog nooit van gehoord, maar zou toch moeten kunnen ja.
heb je alleen weer een condens probleem om op te lossen, maarja ook wel leuk om weer is aan het modden te zijn.
Deze is zonder pelt .. pelts doen wel eens lastig soms
condens ... who cares .... ik heb al eens een centimeter ijs op de achterkant van m'n graka gehad .... gewoon laten smelten en drogen
Verwijderd
jah ben gister wezen zoeken en kwam op xtremesystems.org een review van water+pelt koeling voor de videokaart.DuronDude schreef op 06 december 2002 @ 21:03:
[...]
m'n Ti4600 was vroeger water+pelt gekoeld en het wordt echt wel gebruikt. tijdelijk dan uiteraard. niet de hele tijd.
Deze is zonder pelt .. pelts doen wel eens lastig soms
condens ... who cares .... ik heb al eens een centimeter ijs op de achterkant van m'n graka gehad .... gewoon laten smelten en drogen
lijkt me wel gaaf, gewoon waterkoeling dan, anders word het TEextreme om er spelletjes enz. op tedoen.
mijn nforce2 bord werkt niet met mijn prometeia, met een gewone koeler wel.
snap echt niet wat het is, bij -27 schieten wel alle fans die op het mobo zitten aan maar het ledje (geeft de status van mijn epox 8-rda+ weer) gaat niet aan.
lijk dus wel alsof mijn moederbord zichtzelf op half dood houd met deze extreme temps, iemand een idee hoe te verhelpen?
Verwijderd
Crazy mofo, je staat bovenaanDuronDude schreef op 07 december 2002 @ 14:43:
score is ff aangepast
http://service.madonion.com/compare?2k1=5261475
Ik sta nog steeds bovenaan met athlon T-bird & Geforce DDR, goed he
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:49 ]
yup... maar m'n nature score was een beetje afgeweken in m'n eerste benchmark... dat heb ik nu rechtgezet door een hogere bench neer te zetten met een normale nature test 
Ik had een paar FPS teveel door artifacts.
Verwijderd
hehehDuronDude schreef op 07 december 2002 @ 14:49:
yup... maar m'n nature score was een beetje afgeweken in m'n eerste benchmark... dat heb ik nu rechtgezet door een hogere bench neer te zetten met een normale nature test
Ik was een tijdje geleden nog bij ict-visie en ik zocht wat koperen onderdelen, er werd mij gevraagd waar ik dit voor nodig had. Ik zeg dat ik ze voor betere overclockprestaties nodig heb, waarop ze antwoorden:" overclocken!?, dat is zeer onverstandig, als je iets snellers wilt, koop je toch gewoon wat duurders??". Stelletje eikels daaro
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:55 ]
LOD bias is enkel bij NVIDIA kaartjes.
Bij deze ATi zit je op perfect beeld te kijken bij het 3Dmarken
Verwijderd
Zeg snap jij eigenlijk waarom het geheugen van de 9700pro niet zo ver komt, als dat van de 4600? Ik bedoel bij de 4600 zijn snelheden van 800mhz+ gehaald, maar vreemd genoeg zie ik dit nooit bij de 9700pro...Komt dit nu door die extra bandwith-bus of door het algemene stroomverbruik van de kaart, zodat alles wat warmer wordtDuronDude schreef op 07 December 2002 @ 14:55:
LOD bias is enkel bij NVIDIA kaartjes.
Misschien tijd voor een sig change
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:59 ]
Ik denk door het 256bit geheugen met bijbehoorende controllers en sporen op het pcb...Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 14:57:
[...]
Zeg snap jij eigenlijk waarom het geheugen van de 9700pro niet zo ver komt, als dat van de 4600? Ik bedoel bij de 4600 zijn snelheden van 800mhz+ gehaald, maar vreemd genoeg zie ik dit nooit bij de 9700pro...Komt dit nu door die extra bandwith-bus of door het algemene stroomverbruik van de kaart, zodat alles wat warmer wordt
Misschien tijd voor een sig change: 21660?
Ik voel me gevleid, maar waarom zou ik. Alles is hier op het forum te lezen. Ik heb die 3100+ Mhz in 20 minuten berijkt. Ging puur voor de Mhz'en. Geheugen lager laten draaien ivm nanya chips
Met een andere cpu ging hij nog iets verder!!

Core code is:
S16EU
7243A052-0516
[ Voor 15% gewijzigd door -=MOL=- op 09-12-2002 16:37 ]
Verwijderd
met wat is je p4 gekoeld, water of phase-changer? (lucht lijkt me onwaarscheinlijk)-=MOL=- schreef op 09 December 2002 @ 14:18:
[...]
Ik voel me gevleid, maar waarom zou ik. Alles is hier op het forum te lezen. Ik heb die 3100+ Mhz in 20 minuten berijkt. Ging puur voor de Mhz'en. Geheugen lager laten draaien ivm nanya chipsDaarna voltage omhoog gegooid en de FSB stap voor stap opgevoerd, das alles.
[afbeelding]
Core code is:
S16EU
7243A052-0516
Standaard koeler......
Zo zo jij ook aan de Intel .....-=MOL=- schreef op 09 December 2002 @ 14:18:
[...]
Ik voel me gevleid, maar waarom zou ik. Alles is hier op het forum te lezen. Ik heb die 3100+ Mhz in 20 minuten berijkt. Ging puur voor de Mhz'en. Geheugen lager laten draaien ivm nanya chipsDaarna voltage omhoog gegooid en de FSB stap voor stap opgevoerd, das alles.
[afbeelding]
Core code is:
S16EU
7243A052-0516
Turn it off and on again.
DuronDude, waar precies in België woon jij?
Nope, als je eerdere reply had gelezen is dit spul niet van mij. Ik blijf nog 1 upgrade van mijn eigen pc bij AMD, word van de zomer 3000+ of hoger is de bedoeling, dan ook weer peltier erop enzo. Ben nu met een ander projectje bezig wat niks met pc's te maken heeft en dat moet eerst af.
Maargoed, dat neemt niet weg dat het leuk blijft om met een Intel cputje te stoeien. Denk dat deze cpu met waterkoeling (prometia) best ver kan komen. Ik kan op 1,7 Vcore posten tot 3250+ Mhz ofzo.
[ Voor 47% gewijzigd door -=MOL=- op 10-12-2002 09:27 ]
Hmmm.... Ik heb ook ongeveer dezelfde resultaten met de boxed cooler 2,4Ghz => 3,06Ghz (170FSB)...Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 21:47:
met wat is je p4 gekoeld, water of phase-changer? (lucht lijkt me onwaarscheinlijk)
Dus zo onwaarschijnlijk is het niet. Maar hij is wel 52 graden stressed...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Temeraturen heb ik niet eens naar gekeken. Vind ik ook niet interresant. Zolang een pc maar stabiel is. De temperatuur sensoren kloppen meestal toch voor geen ene meter. Heb het met mijn ouwe 1800+ weleens getest. Die bleef stabiel tot 80 graden op 1800Mhz. Daarboven ging het wel fout, bij 83 ofzo. Normaal zat ik rond de 50, dus ik had nog speling genoeg
Verwijderd
Wat voor moederbord heb jij? ik kom dus met mijn 2,4 Ghz op de 2,9 Ghz maar daarna nokt me videokaart ermee.anandus schreef op 10 december 2002 @ 09:40:
[...]
Hmmm.... Ik heb ook ongeveer dezelfde resultaten met de boxed cooler 2,4Ghz => 3,06Ghz (170FSB)...
Jammergenoeg kan ik me agp/pci (toch
Ik heb een Asus p4s533 645DX en fsb kan max tot 166 dacht ik... dus hoe kom je dan op 170? of ligt is dat afhankelijk van je mobo???
Hier mijn setup...
Asus P4B533-V mobo
512md DDR Pc2700 van Dane Elec (Nanya chips??)
En dus de p4 2,4Ghz (533 versie)
Kan er helaas niet verder mee testen, omdat ik het alweer verkocht heb.
Asus P4B533-V mobo
512md DDR Pc2700 van Dane Elec (Nanya chips??)
En dus de p4 2,4Ghz (533 versie)
Kan er helaas niet verder mee testen, omdat ik het alweer verkocht heb.
Ik moet zeggen, zeeeeer vette OC. 38 seconden PI uitrekenen vind ik niet echt indrukwekkend, in de zin van stabiliteit, maar 4 Ghz+ blijft toch extreem vet, en meerdere 1e plaatsen bij Madonion al helemaal !
Congratulations !
Congratulations !
Concrete Loop Watercooling
Je mag nu ook wel eens beginnen met een andere nick te kiezen
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
zoo heb je veel waar voor je geld met een boxed processortjeanandus schreef op 10 december 2002 @ 09:40:
[...]
Hmmm.... Ik heb ook ongeveer dezelfde resultaten met de boxed cooler 2,4Ghz => 3,06Ghz (170FSB)...
Hij zal wel geen mobo hebben met een SIS (645DX) chipset.Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 12:05:
[...]
Wat voor moederbord heb jij? ik kom dus met mijn 2,4 Ghz op de 2,9 Ghz maar daarna nokt me videokaart ermee.
Jammergenoeg kan ik me agp/pci (toch) niet locken ofzo, dus dan maar iets lager...
Ik heb een Asus p4s533 645DX en fsb kan max tot 166 dacht ik... dus hoe kom je dan op 170? of ligt is dat afhankelijk van je mobo???
de 533mhz versie: 2,4 -> 2,9 = 161
de 400mhz versie: 2,4 -> 2,9 = 121
161 is hoogste wat ik tot nu toe heb gezien met een sis 645dx
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler