Toon posts:

Laptop verzekeren....?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan om mijn laptop te verzekeren als ik op skivakantie ga.

Nu blijken er een aantal haken en ogen aan de verzekering te zitten.
Hij is niet verzekerd indien:
- de kofferbak niet is opengebroken
- de laptop is meegenomen door personeel
en zo nog enkele.

als strax de laptop dus wordt meegenomen door personeel (enige vreemden die op de kamer komen) van het hotel dan is de verzekering dus voor nix geweest.

Hoe doen jullie dat?? iemand tips.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
je bedoeld gewoon een extra reisverzekering ?
mijn reisverzekering loopt het hele jaar door gewoon

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
Kijk eens naar een extra kostbaarheden verzekering; ben van plan om mijn camera extra te verzekeren.. maar ik heb de volledige Algemene voorwaarden niet doorgelezen..

Wat voor shit is dat trouwens, als de kofferbak niet is opengebroken.. jah. bij mijn auto kunnen ze een ruitje intikken de deur van het slot doen en de banken omlaag klappen.. klaar.. zonder dat de kofferbak geforceerd is..

[edit]
Ik heb in Tsjechie ook mijn laptop meegenomen in de veronderstelling dat ie verzekerd was.. was toch maar een LTE5250 maar toch..

[ Voor 16% gewijzigd door Krypt op 04-12-2002 18:31 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
bij mij kan de bank ook plat en kunnen ze zo in het koffer. Maar er moet inbraak schade zijn aan het koffer, anders wordt het niet vergoed. Netzo met diefstal uit hotel, er moet braakschade zijn anders wordt er verondersteld dat personeel het heeft meegenomen en dan is het ook niet verzekerd. En daar verzeker ik het juist tegen :( Als zo'n poetsmiep o.i.d. de kamer opruimt en 'per ongeluk' de laptop meeneemt.

Verwijderd

wel raar dat de kofferbak opgebroken moet zijn, maar dan ram je er zelf toch ff een schroevendraaier tussen ofzo...

alsof zo'n dief met veel moeite een kofferbak gaat staan openmaken, terwijl hij ook even een achterruitje in kan tikken en dan de achterbank omlaag kan klappen |:(

ik heb mijn laptop wel extra verzekerd toen ik hem kocht... tegen diefstal, maar ook als iemand er koffie ofzo overheen gooit

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:42
Koop een extra slot voor je laptop, zoiets bijvoorbeeld. Maak dat vast aan bv het bed. Knappe kamermeid die er dan nog mee vandoor gaat. Ik zou hem iig niet zonder beveiliging laten staan, personeel niet vertrouwen iig.
In de kofferbak kan je hem vast ook wel ergens aan vast maken.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1