[Log out] Laatste hit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, als ik uit log dan krijg ik dus een tabel te zien met een ReactID, laatste hit en een IP.

Vanmiddag stonden hier 4 ReactID's onder, met 3 keer laatste hit: 01-01-1970. Nu ben ik dus weer ingelogd en staan ze er niet meer. Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhield ? Dat ik nog op 3 pc's stond ingelogd nog van voor de Topix --> React change ?

Overigens zie ik in die tabel niet mijn IP staan. Wanneer wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je ip-adres zie je alleen staan als je daarvoor gekozen heb bij het inloggen (als ik het niet verkeerd heb).

Het is goed mogelijk dat diegene uit 1970 nog uit het topix tijdperk komen, maar daar merk je toch niks van aangezien je bij de overzetting naar react opnieuw moest inloggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
[Airwolf] schreef op 04 december 2002 @ 18:18:
Je ip-adres zie je alleen staan als je daarvoor gekozen heb bij het inloggen (als ik het niet verkeerd heb).
Je bedoelt het "Hiermee legt u uw sessie vast aan uw IP. Gebruik dit alleen als u een vast IP heeft".

Dan zit hier denk ik niet een echte functionaliteit in

[ Voor 3% gewijzigd door Red op 04-12-2002 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Komt niet uit het topix-tijdperk. Is een bugje van een paar dagen geleden dat inmiddels al is opgelost :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Hoe lang blijven die ReactID's overigens actief ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

offtopic:
Ik had een paar dagen terug dat sommige topics aangaven dat er -1 posts in waren. Heb wel een screenshot genomen, maar nooit wat meegedaan in mijn luiheid. Had dat wat te maken met dit?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Yellow|A schreef op 04 december 2002 @ 19:49:
offtopic:
Ik had een paar dagen terug dat sommige topics aangaven dat er -1 posts in waren. Heb wel een screenshot genomen, maar nooit wat meegedaan in mijn luiheid. Had dat wat te maken met dit?
offtopic:
Wat iets met het geheugen wat was vol gelopen
Pagina: 1