Als ik dit spel speel over het internet merk ik steeds vaker en vaker dat er gecheat wordt
Mijn vraag hoe kan dat er zijn volgens mij niet echt cheats beschikbaar en nog beter hoe kan je het tegen gaan want het spelen wordt er niet veel leuker door.
hij bedoelt hoe komt het dat er zoveel cheats voor zijn
sjah het is nu eenmaal iets waar je niet veel aan kunt doen... enigste wat je zou kunnen doen is vragen om cheat... downen... en naar westwood sturen voor een fix
Het spel kan je online spelen maar er steeds vaker en vaker vals gespeelt, oneindigent geld, snel bouwen, enz. Mijn vraag is hoe dat kan en hoe je het kan stoppen?
Ik heb het weten te ontcijferen.(punt)
Volgens mij zegtie dat er erg veel ge-cheat word bij Yuri's Revenge.(Punt)
Hij vraagt volgens mij ook hoe dit mogelijk is,(komma) en wat hij er het aan kan doen. (punt)
Goed, ontopic:
Nee, tegen cheaten is niks te doen. Als de makers geen anti-cheat-methodes verzinnen is het gedaan met de gameplay.
Volgens mij zegtie dat er erg veel ge-cheat word bij Yuri's Revenge.(Punt)
Hij vraagt volgens mij ook hoe dit mogelijk is,(komma) en wat hij er het aan kan doen. (punt)
Goed, ontopic:
Nee, tegen cheaten is niks te doen. Als de makers geen anti-cheat-methodes verzinnen is het gedaan met de gameplay.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
De game is ongeveer iets meer dan een jaar uit. Er is tot op heden maar 1 patch voor uitgekomen. Westwood/EA pacific doen er geen moer aan, geld is binnen en support ho maar...
Ik herken jou probleem helemaal, het is gewoon onspeelbaar geworden, het is gewoon niet leuk meer. Iedereen gebruikt cheats en als je dan iemand tegen komt die ze niet gebruikt dan heb je met een noob te maken.
Westwood/EA zouden een voorbeeld moeten nemen aan andere softwarehuizen die doormiddel van patches toch de games speelbaar kunnen houden. Hoop voor ze dat ze generals wel goed in de gaten word gehouden want anders kunnen ze verderen sucsessen vergeten. Op heel veel boards word namelijk jouw en mijn probleem besproken.
Ooit wilde ene Groza, maker van een paar cheats een anti cheat gaan maken, maar tot op heden is daar weinig van vernomen en waarschijnlijk komt die er nooit.
Ik herken jou probleem helemaal, het is gewoon onspeelbaar geworden, het is gewoon niet leuk meer. Iedereen gebruikt cheats en als je dan iemand tegen komt die ze niet gebruikt dan heb je met een noob te maken.
Westwood/EA zouden een voorbeeld moeten nemen aan andere softwarehuizen die doormiddel van patches toch de games speelbaar kunnen houden. Hoop voor ze dat ze generals wel goed in de gaten word gehouden want anders kunnen ze verderen sucsessen vergeten. Op heel veel boards word namelijk jouw en mijn probleem besproken.
Ooit wilde ene Groza, maker van een paar cheats een anti cheat gaan maken, maar tot op heden is daar weinig van vernomen en waarschijnlijk komt die er nooit.
Zul je weer flink balen als je het spel orgineel gekocht hebt, nu kun je er bijna nix meer mee, behalve dan je single player en LAN-games. Over Inet is er geen flikker meer aan.
conclusie: -=Cheaten is LAME=-
Verwijderd
Ik heb het al een tijdje niet meer op internet gespeeld, maar ik ben nog nooit een cheater tegengekomen. Ik weet niet hoe goed je zelf in het spel bent, maar soms lijkt het ook alsof mensen cheaten, maar die zijn dan gewoon ontzettend goed.
Joh? Dat was 3 jaar geleden al geconcludeerdLoadichus schreef op 05 december 2002 @ 09:22:
ben sinds kort weer begonnen met het spelen van Red Alert 2 online, maar ben tot op heden nog geen cheaters tegengekomen.
Feyenoord!
Ik denk dat dat tijdje een jaar geleden was. Ga nu maar eens een tourny clan of single spelen. Ik heb zelf in regelmatig heel hoog gestaan als single en met clan (top 100). Als je iemand dan zonder batlle lab high tech units zag maken wist ik al hoe laat het was...Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 09:39:
Ik heb het al een tijdje niet meer op internet gespeeld, maar ik ben nog nooit een cheater tegengekomen. Ik weet niet hoe goed je zelf in het spel bent, maar soms lijkt het ook alsof mensen cheaten, maar die zijn dan gewoon ontzettend goed.
Een echte lame cheat vond ik die, je na een overwinnig liet disconnecten. Dan had je gewonnen en was je nog al je punten kwijt
heb wel gehoord dat er super veel gelamed wordt met yuri.
een yuri rush en potje is klaar. of rocket ding met enigeneers en base innemen.
gem potje duurt 10 mins ofzo
Dat is het verschil tussen een noob en een goede speler. Ik had soms partijtjes van een minuuut of 5. Als ik een goede speler tegen kwam soms wel eens 2 uur. Dit geld voor alle games, als je nu unreal neemt. Een goed fragger vernederd je in 10 minuten ook.Rody schreef op 05 December 2002 @ 10:57:
heb wel gehoord dat er super veel gelamed wordt met yuri.
Ik speel altijd met een maat op dezelfde map en we hebben een super stratagie ik bouw altijd zo snel mogelijk boomers, maar als ik er dan 5 heb en ik krijg er 20 tegen me en 30 sec later weer 10 dan klopt er iets niet, verder heb ik ook wel eens gehad dat ik hoorde c4 noking on your door, dat zegt maar een unit en dat is een chrono commando en die kan je alleen krijgen als je een spy in iemands battle lab stuurt en dat was toen niet het geval.
Verwijderd
en icons jatten mag ook niet...
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 16:13 ]
Pagina: 1