Toon posts:

[dme/dma]Sfeer op GoT is kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier al enige tijd op got en nu is mij opgevallen dat de sfeer dermate verpest is :| toen ik me hier net registreerde was het nog wel leuk maar nu beginnen allemaal lui elk woord te controleren wat je zegt :|
gaan ze allemaal van die irri linkjes geven die nog irritanter kunnen zijn dan de flame. Log ik in heb ik weer 3 puch berichten :? en beginnen allemaal lui me af te zeiken :?

maar ja dat is mijn mening jullie hebben er vast niks aan maar veel suc6 in ieder geval met jullie forum.

gr33tz Chrisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

enige uuren bedoel je :?

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd in "K7T Turbo opstartprobleem, verband met t"
met dat soort reply's ....sja wat wil je

ook al is het een edit...zet er dan wat fatsoenlijks in....

heel dat topic trouwens....

[ Voor 13% gewijzigd door veldmuis op 04-12-2002 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als iedereen zich netjes aan http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag zou houden zou er niets aan de hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je wel eens gehoord van netiquette?
Vind jou ook niet bepaald netjes overkomen in je reacties!
Om me maar zachtjes uit te drukken.

Goeie sfeer begint nog altijd bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vroeger mocht je inderdaad flamen naar mensen, UTFS replies neerzetten, want dat helpt de sfeer uiteraard. Daarna mag je ook scheldwoorden in topictitles zetten, want dat vinden mensen leuk om te lezen en draagt allemaal bij aan de leuke sfeer

En daar mag je idd niet op gewezen worden, van den zotte!!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zie je jullie beginnen gelijk met linkjes te gooien dat bedoel ik nou ! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als jij allemaal Push-berichten krijgt lijkt het mij eerder dat je zelf aan de verpeste sfeer meewerkt ;) (nee, ik heb niet naar je postgeschiedenis gekeken, maar zo komt het bij mij over).
De sfeer is natuurlijk lastig goed te houden met 20.000 actieve gebruiker (geloof ik), maar als je jezelf een beetje aan de regels houdt is het hier enorm gezellig hoor ;).

Wat voor irri linkjes heb je het over? Als je het hebt over de algemene gedragsregels worden deze gepost omdat je je daar blijkbaar niet aan houdt. Helaas is dit nodig om hier het niveau nog enigzins op peil te houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 04 december 2002 @ 18:04:
Vroeger mocht je inderdaad flamen naar mensen, UTFS replies neerzetten, want dat helpt de sfeer uiteraard. Daarna mag je ook scheldwoorden in topictitles zetten, want dat vinden mensen leuk om te lezen en draagt allemaal bij aan de leuke sfeer

/me waarom is je naam rood wat is dat dan weer voor stoms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 18:04:

So what's your point?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

SH007 schreef op 04 december 2002 @ 18:03:
Als iedereen zich netjes aan http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag zou houden zou er niets aan de hand zijn.
maar helaas gebeurt dat niet ik ben zelf ook een redelijk jonge user maar wel een met ervaring. ik kan dus ook nier oordelen over de goede oude tijd.en de sfeer is inderdaad best klote aan het worden.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ehm... ik heb niet veel last, hoor, van de problemen waar je over spreekt :)
Ik denk dat als je je aan normale omgangsregels houdt en een bit op de faq let, dat je een flink end komt, hier op GoT :)

True, de sfeer is anders dan vroeger, maar --> "GoT, dat ben jij" en meer van dat soort dingen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 04-12-2002 18:07 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 04 December 2002 @ 18:06:

[...]

So what's your point?
MIsschien kan hij die linkjes niet aan klikken >:) :+

Er waren er best veel :)
utfs = gebruik de zoekmachine
stfu = houd je mond

wat betekende RTFM nou :P ?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke dan weet ik dat kan ik dan weer een nieuw begin maken ? of moet ik dan een nieuwe nick aanvragen ? om weer schoon schip te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 18:05:
/me waarom is je naam rood wat is dat dan weer voor stoms ?
Uitleg gekleurde usernames en verschillende crews/
Is toch al ruim een jaar zo hoor ;)
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 18:07:
oke dan weet ik dat kan ik dan weer een nieuw begin maken ? of moet ik dan een nieuwe nick aanvragen ? om weer schoon schip te maken :?
Heb je net gedaan toch? Geen idee van wie je een kloontje bent (als ik moet gokken zou ik zeggen Chris Aukema, maar dat is echt een gok :P), maar je begin is ook niet top dan ;).

edit:
"No user with that nickname was found (num_rows_empty)"
Niet dus :P

[ Voor 50% gewijzigd door Compubiter op 04-12-2002 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 18:04:
Als je al een poos hier aanwezig zegt zoals je net zij in je eerste post, weet je ook hoe het hier aan toegaat.
En hoe men zich dient te gedragen.
Maar als je op je eerste dag posten al meerdere mensen je de harnas in jaagt, heb je dat echt aan jezelf te danken.

En dan betwijfel ik of je idd wel langer hier rondkijkt.

Laat dit dan gewoon een les zijn, en gedraag je je gewoon.
Behandel andere zoals je zelf ook behandelt wil worden.

En dat betekend niet dat er gevloekt mag worden ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 18:01:
Ik zit hier al enige tijd op got
Geregistreerd op Wednesday 04 December 2002 12:23
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Inderdaad, jij snapt het, machtsgeile moderators, allemaal! :r

:+

Serieus: Forum is idd veranderd, vind je het gek, user aantal groeit enorm en dat brengt niet allemaal leuke dingen met zich mee. Maar topics over sfeer enzo zijn makkelijk te vinden met de omega search (zal niet linken ;) ) en dan begrijp je misschien waarom "al die regels" worden nagevolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Je kan ook 3 jaar hier rondlopen en laat registreren, is meestal het argument :) Of dat waar is kan je niet controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Read the f**king manual.
Waar is je icon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 18:07:
Je kan het altijd proberen 8) Maar ik weet niet of de modjes het zullen accepteren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Uiteraard kun je schoon schip maken... gewoon rustig en normaal reageren, even goed kijken naar wat je fout doet als iemand je daar op wijst, en in dit geval was dat even op de link klikken en dat topic lezen.

Verder gewoon houden aan de FAQ, dan is er verder niks aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

_o_ Ze zouden jou mod moeten maken! :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 04 december 2002 @ 18:11:
Uiteraard kun je schoon schip maken... gewoon rustig en normaal reageren, even goed kijken naar wat je fout doet als iemand je daar op wijst, en in dit geval was dat even op de link klikken en dat topic lezen.

Verder gewoon houden aan de FAQ, dan is er verder niks aan de hand ;)
Dat is best mild van Lunatic aangezien je geen waarschuwingen hebt gekregen. Ik raad je daarom aan de Faq even door te lezen (staat bovenaan bij de tumbnails) Veel succes op GoT ;)
moto-moi schreef op 04 December 2002 @ 18:13:
[...]

_o_ Ze zouden jou mod moeten maken! :P
Is ie al :'( :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[Verwijderde gebruiker] dat was mijn oude nick alleen heb ik email + password niet meer en ben ik al weer een beetje ouder geworden :) maar dat jullie het ff weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 07:44
Is dat nou leuk, van die Push berichten??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ik ben het er wel met eens dat er vaak te " Pittig " gereageerd wordt met meteen links naar de FAQ's en dergelijke , terwijl dat als je daar na aan het zoeken gaat je in die tijd ook voor iemand een antwoord kunt vinden op zijn vraag.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetHod schreef op 04 december 2002 @ 18:16:
Is dat nou leuk, van die Push berichten??? :+
Hooguit irritant gaat je muis eerder slijten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 18:14:
[Verwijderde gebruiker] dat was mijn oude nick alleen heb ik email + password niet meer en ben ik al weer een beetje ouder geworden :) maar dat jullie het ff weten :)
gathering@tweakers.net doet anders wonderen hoor :P

Maargoed, as you have noticed is er wel het één en ander veranderd in de tussentijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar uhm is het nog mogelijk om chris terug te krijgen als ik email en passwordn niet meer hebt/weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Bware81 schreef op 04 December 2002 @ 18:17:
ik ben het er wel met eens dat er vaak te " Pittig " gereageerd wordt met meteen links naar de FAQ's en dergelijke , terwijl dat als je daar na aan het zoeken gaat je in die tijd ook voor iemand een antwoord kunt vinden op zijn vraag.
In de tijd dat meerdere andere personen er naar zoeken, had topicstarter er ook naar kunnen zoeken.
Ipv de tijd van meerdere andere personen te verkwanselen.
En dat die links dan gegeven word is in hoop dat users het dan door krijgen dat ze dat zelf ook hadden kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vae Victis schreef op 04 december 2002 @ 18:20:
[...]

In de tijd dat meerdere andere personen er naar zoeken, had topicstarter er ook naar kunnen zoeken.
Ipv de tijd van meerdere andere personen te verkwanselen.
En dat die links dan gegeven word is in hoop dat users het dan door krijgen dat ze dat zelf ook hadden kunnen vinden.
Ik denk niet dat je dat zo kan noemen, het is ook wel zo dat er slechte topic's worden geopend. Maar er zijn hier heel vaak tweakers die het hele forum af zoeken en toch genoeg tijd hebben :) (snap je wat ik bedoel }:O :P ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bware81 schreef op 04 december 2002 @ 18:17:

we doen het niet om mensen te pesten, *juist* proberen we mensen bewust te maken dat we op sommige punten eisen stellen met betrekking tot reageren zodat de sfeer juist wel goed blijft.

In dit geval, om maar even meteen in de praktijk te kijken, is het niet gewenst om UTFS-replies te plaatsen. We hebben daar een policy voor, omdat vele mensen zich (terecht) ergeren aan zulke replies, omdat ze alleen maar sfeerverpestend werken.

Laat ik wel even voorop stellen dat mensen niet meteen klakkeloos UTFS-topics mogen plaatsen, maar het is ook niet gewenst om zulke replies neer te zetten. Report het topic dan aan een mod, via SM of topicreport. Die zal de user er dan op wijzen. Als je toch wilt reageren, doe dan even behulpzaam en leg de user uit hoe het dan wel moet (dus help hem op weg met wat handige linkjes met betrekking tot zn probleem, wat hints, of gewoon even zeggen hoe het hier op GoT werkt. Dat werkt veel beter aangezien diegene dan in het vervolg weet wat er van hem verwacht wordt).

Daarom hadden we dus een pushmessage verstuurd, met het verzoek om dat topic waar dit boven stond uitgelegd. Het is natuurlijk daarna not done om grof (met scheldwoord in titel) om uitleg te vragen.

Kortom: we gaan mensen niet narren met pushmessages omdat we dat zo leuk vinden, maar zodat GoT wel leuker qua sfeer blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 04 December 2002 @ 18:22:

[...]

lunatic schreef een paar regels op :+
.
Klopt maar waar jullie ook voor moeten zorgen is dat de "Feed-Backs" ook verdwijnen. Dat dus de andere user er niet op in MAG gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Compubiter schreef op 04 December 2002 @ 18:11:
[...]
Read the f**king manual.

[...]
Waar is je icon :?
Klopt, verwijderd door een van die machtsgeile moderators hier op GoT :r :(

:+

serieus: Zal zo ff fixen, planet is soms om te huilen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik kan me wel voorstellen dat nieuwe users in het begin schrikken van de 'vijandige' reacties die ze voor hun kiezen krijgen. Als iemand compleet nieuw is, en wel de FAQ gelezen heeft, dan weet hij/zij nog steeds niet hoe het er aan toe gaat @ GoT.

Als je nieuw bij een bedrijf komt werken krijg je misschien een pakketje huisregels mee, maar dan nog ken je de bedrijfscultuur niet. Die leer je alleen kennen door er tijd door te brengen. Daar zijn collega's die je de weg wijzen, en je op de hoogte brengen van alle dingen die je moet weten.

Op GoT wil het nogal eens voorkomen dat nieuwe users een topic openen, en dan door tientallen users op een niet altijd even vriendelijke manier op zijn fouten gewezen wordt. Op zich terecht, mits het in de juiste vorm gezegd wordt, en het binnen proporties blijft.

Ik kan me voorstellen dat een user die met allerlei linkjes en " :( :Z :r |:( "-smilies om de oren gesmeten wordt, denkt: ja daaag, en hij vertrekt. Met name goedwillende users met veel kennis zullen dit niet pikken.

Het is de taak (cq. het voorrecht) van regulars om nieuwe users op een positieve manier kennis te laten maken met GoT. Het is dan misschien wel verstandiger om hier meer gebruik van te gaan maken. Wanneer je een beleid gaat voeren waarin je users dit soort dingen niet meer laat doen, en meer gebruik gaat maken van regulars, denk ik dat dat de sfeer absoluut ten goede zal komen. :)

//edit
Lang verhaal getikt, veel replies bijgekomen.. :)
LuNaTiC schreef op 04 December 2002 @ 18:22:

[...]

Daarom hadden we dus een pushmessage verstuurd, met het verzoek om dat topic waar dit boven stond uitgelegd.
Kunnen regulars ook pushmessages sturen?

* BreadFan vermoedt van niet :P

Zou me op zich geen slecht idee lijken, omdat een topic waarin een sturende opmerking staat niet altijd terug gelezen wordt. Juist via pushmessages kun je even iets uitleggen, het is net iets persoonlijker dan in een topic, en ik denk dat het uist doordat het persoonlijker is ook beter overkomt.

[ Voor 22% gewijzigd door BreadFan op 04-12-2002 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

BreadFan schreef op 04 december 2002 @ 18:40:
Kunnen regulars ook pushmessages sturen?
Als je binnen 2 sec. geen pushmessage hebt gekregen, dan niet nee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Compubiter schreef op 04 december 2002 @ 19:00:
[...]
Als je binnen 2 sec. geen pushmessage hebt gekregen, dan niet nee :P.
10 minuten later...

* BreadFan F5't

Tssssk... amateur! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 18:19:
maar uhm is het nog mogelijk om chris terug te krijgen als ik email en passwordn niet meer hebt/weet ?
vind je het erg dat ik voor geen meter geloof dat jij die 'Chris' bent, vraag me eigenlijk wel af of die Chris niet gewoon Christiaan Verwijs is (emailadres is christiaanV@xceed) en de user post voornl. in W&L en geeft aan zeer gelovig te zijn, bv hier: Verwijderd in "Atheisme/Theisme Deel I: De definitie va"

als de user echter lange tijd inaktief is kan je echter wel een nickchange aanvragen in Schop een Modje

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 04-12-2002 19:09 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Voor iemand die al een "lange" tijd op GoT zit heb je verdacht weinig verstand van de gang van zaken hier... :/

En wat linkjes gooien betreft, als dat voorbeelden van jouw input zijn, kan ik me die pushmessages goed voorstellen. 'T zijn niet wat je noemt techposts... :/

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 21:56
Inderdaad....lijkt me sterk dat je dezelfde bent als Chris, is die wel heel erg veranderd dan ineens :)

Als je je wachtwoord kwijt bent laat je 'n nieuwe mailen. Makkelijk, niet?

Owja: als ik zo wat van je reacties lees dan snap ik niet waarom je uberhaupt nog steeds toegang hebt laat staan nog geen waarschuwing(en) binnen hebt. Dus probeer alsjeblieft een beetje normaal te reageren in de techfora....dit soort posts zou ik zeker trashen, net als elke reactie waarin gevloekt wordt (en al zeker als het volstrekt geen reden heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:43
Wilke schreef op 04 December 2002 @ 22:33:
Inderdaad....lijkt me sterk dat je dezelfde bent als Chris, is die wel heel erg veranderd dan ineens :)
Als Chris Auk3ma nou even zegt welke ISP's hij allemaal ooit heeft gehad (en dan vooral welke in de tijd toen hij als Chris postte), kan een mod misschien het ip van Chris ff checken :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 05-10 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Even de titel iets ont-l33t/breezaht. Als iemand me nog kan uitleggen wat dme/dma is/met de topictitel te maken heeft kan ik weer gaan slapen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het is idd Chris ook niet, ik weet wel wie het is maar dat weet ie zelf ook wel denk ik ;) (dat ik dat weet)

volg je het nog? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thnx icestorm ik zag allemaal andere lui ook allemaal vaage dingen in hun topic titel zetten dus had ik het maar gekopierd :? wat hoort er dan te staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wel ;)

en dat dme/dma sloeg op CME toch? Of was 't nou DOC? :D

[ Voor 20% gewijzigd door blackd op 04-12-2002 23:25 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lunatic ik ben chris niet hoor :P :) dat was een vriendje van mij :) vond het wel grappig als hij hem nog terug kon krijgen maar laat maar zitten als dat niet kan. kan ik trouwens wel een nick change doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gooi maar op slot :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 23:26:
lunatic ik ben chris niet hoor :P :) dat was een vriendje van mij :) vond het wel grappig als hij hem nog terug kon krijgen maar laat maar zitten als dat niet kan. kan ik trouwens wel een nick change doen ?

ja vast ;)

wil je een ban mét een mailtje of geloof je me zo ook wel weer (ik heb je afgelopen tijd al zo vaak gebanned, het wordt wel wat saai nu :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 04 december 2002 @ 23:28:

[...]

ja vast ;)

wil je een ban mét een mailtje of geloof je me zo ook wel weer (ik heb je afgelopen tijd al zo vaak gebanned, het wordt wel wat saai nu :O)
wie heb je gebanned ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 18:14:
[Verwijderde gebruiker] dat was mijn oude nick alleen heb ik email + password niet meer
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 23:26:
lunatic ik ben chris niet hoor :P :) dat was een vriendje van mij :)
Owja, nu is het 'ineens' een vriendje van je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
answer me ? :? of ben je een lang verhaal aan het typen :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 23:33:
answer me ? :? of ben je een lang verhaal aan het typen :? :P
Je stelt eerst een vraag, dan zeg je dat ie op slot kan en dan wil je weer antwoord...
Wat wil je nou? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phantom schreef op 04 december 2002 @ 23:30:
[...]

[...]

Owja, nu is het 'ineens' een vriendje van je..
ja mag dat tegenwoordig niet meer :7 maat gooi maar op sl0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 23:34:
[...]

ja mag dat tegenwoordig niet meer :7 maat gooi maar op sl0t
Ik weet niet wat je gerookt hebt, maar ik zou het voortaan maar niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maarja; genoeg zo dus

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.