Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
[rml][ Apache]eigen 404, .php errors willen niet?![/rml]
Dit treed trouwens op als mijn functie niets print.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
maak maar eens een lege html file en zet die op je bureaublad, doe nu view source
up em daarna naar je webserver et doe nog eens view source.
OF het ligt aan IE OF het ligt aan apache maar niet aan php.
Mozilla doet 't "iets" netter:
1
| <html><body></body></html> |
[ Voor 30% gewijzigd door drm op 04-12-2002 18:19 ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Hoezo netter? Volgens mij is een <!DOCTYPE .. > nog altijd verplicht bij een HTML paginadrm schreef op 04 December 2002 @ 18:17:
't is IE. Die doet dat om een lege pagina zonder headers (leeg antwoord van de server) toch als html te kunnen parsen.
Mozilla doet 't "iets" netter: [nohtml]code:[/nohtml]
1 <html><body></body></html>
Glimi schreef op 04 december 2002 @ 21:16:
[nohtml]
[...]
Hoezo netter? Volgens mij is een <!DOCTYPE .. > nog altijd verplicht bij een HTML pagina
[/nohtml]
Maar dan weer jammer van die UPPERCASE tags.. want das al weer aardig achterhaald
Glimi schreef op 04 December 2002 @ 21:16:
[nohtml]
[...]
Hoezo netter? Volgens mij is een <!DOCTYPE .. > nog altijd verplicht bij een HTML pagina
[/nohtml]
Niet gequote attribute values en uppercase elements vind ik viezer dan geen doctype. puh
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
drm schreef op 04 december 2002 @ 23:43:
Ik wist dat die ging komen
Niet gequote attribute values en uppercase elements vind ik viezer dan geen doctype. puh![]()
De w3c niet. Als je een document zonder doctype door de validator probeert te halen gaat het gelijk mis.
Tevens is het quoten van attributen niet verplicht geweest in de eerdere HTML versies ( jaja, het moest allemaal _simpel_ zijn ) dus dat vind ik ook niet opgaan
~ Gottfried Leibniz