Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alles in een

Pagina: 1
Acties:

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:20
Nu heb ik hier nog een oud pctje liggen (233 mhz :Z ) en een oud beeldschermpje (13 inch). Nu leek het me leuk om alles in een te bouwen. Nu wilde ik de buitenkant van het beeldscherm eraf halen en dan zelf een kastje bouwen waar dan ook het beeldscherm gelijk in past. Maar zou dit kunne?? Kwa warmte is geen probleem denk ik maar zou dit verder geen storingen aangeven? Ik zil het wel zo klein mogelijk maken namelijk.

Jullie antwoord/commetaar hierop graag :+

[edit]
ik wil er het liefst geen of heel weinig geld aan uitgeven. Dus kom alsjeblieft nie aanzetten mee "koop een lcd schermpje ofzo" daar heb ik momenteel nou eenmaal geen geld voor :/ :| ;(

[ Voor 18% gewijzigd door pc_wracker op 04-12-2002 18:52 ]

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 09:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

uhh, is dat nou wel zo handig? Dan moet je dus OP je bureau gaan zitten koekeloeren?

Of je moet hem tegen je muur gaan hangen maar dat word dan wel weer erg zwaar. Ik denk dat het inprincipe best mogelijk is maar je moet niet vergeten dat die puist aan de achterkant van je monitor er niet voor de lol opzit. Er zit ook nog iets in wat ook in je Alles-in-1 kast moet.

.

• pc_wracker
jaja weet ik maar ik ga hem denk ik als mp3 computertje gebruiken ofzo. komt dus in de woonkamer te staan in een kastje(ik ag hem niet gebruiken verder voor andere dingen hoor).

Verwijderd

Kijk dan wel uit voor spanningen.................................................................... :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 14:54 ]

• BosGnoom
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 09:07
Als je zoiets doet, moet je er wel heel goed voor zorgen dat je de hoospanning van je monitor HEEL goed afschermt... Volgens mij gaat je die hoogspanning nog ook eens voor storingen in je mobo zorgen...

• pc_wracker
ja zoiets d8 ik dus ook al aan :( ik denk dat ik de buitenkant van monitor er maar gewoon op maar zitten en de voet eraf haal. Wat ik ik doen om storingen te voorkomen?

Verwijderd

Misschien is een klein LCD scherm een optie ? Die kan je wel mooi inbouwen in je kast :).

Verwijderd

een kunststof kap heeft nit zoveel afschermende functie, als er een metalen kap in zit moet je die laten zitten

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Hoe zit dat dan bij een I-mac?
Dat wil je toch doen, zoiets?

• pc_wracker
ja zoiets als een I-mac zeg maar. En nee ik ga geen lcd schermpje erin zetten want dat kost veelste veel. Ik wil er namelijk geen of heel weinig geld aan uit geven. Oke sorry dat heb iik nie vermeldt in me eerste post.

[edit]
en anders maak ik zelf een ijzeren bak eromheen. Van de oude case waar de mobo enzo uitkom. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door pc_wracker op 04-12-2002 18:53 ]

Verwijderd

pc_wracker schreef op 04 December 2002 @ 17:51:
[edit]
ik wil er het liefst geen of heel weinig geld aan uitgeven. Dus kom alsjeblieft nie aanzetten mee "koop een lcd schermpje ofzo" daar heb ik momenteel nou eenmaal geen geld voor :/ :| ;(
Koop een mac :+

Maar serieus: zorg wel voor een soort straling-vrij matriaal oid.

• pc_wracker
ja en wat is volgens jou een straling-vrij matriaal?? :?

Verwijderd

Maak een pc die je onder de voet van je monitor kan schroeven, heb je ook geen monitor-steun nodig...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 19:20:
Maak een pc die je onder de voet van je monitor kan schroeven, heb je ook geen monitor-steun nodig...
Dan word het een soort desktop pc ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 19:24:
[...]

Dan word het een soort desktop pc ;)
Zoiets ja, alleen dan vast aan je monitor, ja je moet wat....

Je kan ook een TFT monitor kopen, en die verbouwen, maar das wel een duur geintje...

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 17:22
Ik heb wel een keer mijn MoBo op mijn monitor geschroeft, maar toen heb ik maar een klein deel uit de monitor-behuizing gezaagd, maar dat werkte goed en stabiel.

• pc_wracker
Ìk ga er van't weekend aan beginne. Ik maak ondertussen wel wat pics. Dan kenne jullie het ook zien. Ik kijk dan wel wat ik ga doen met het beeldscherm. Waarschijnlijk als ik heel de uitenkant eraf haal, valt hij helemaal uit elkaar :( dus ik denk da ik de boven kant eraf haal en een ijzeren plaat tussen de mobo en het beeldscherm. Dan moet het wel lukken denk ik. ;)
Pagina: 1