[PS2] cd luikje vast

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mn buurjongetjes hebben hun playstation 2 laten vallen. Gevolg is dat het cd luikje niet meer open wil. Ik weet niet precies wat er is, als je op eject drukt hoor je wel een geluid dat ie probeert open te gaan, maar er zit dus iets klem.. cd'tje wat erin zit zit wellicht vast. Nu heb je bij cd-rom spelers voor de pc altijd zo'n knopje waarmee je met een klein schroevendraaiertje oid het luikje open kunt drukken/draaien als dat niet meer wil op de normale manier. Zo'n knopje kan ik bij de PS2 helaas nergens vinden. Ik heb al wel het frontje van het cd luikje eraf gekregen, maar er is verder niks te zien. Krijg verder ook weinig beweging in het luikje als ik er aan trek.

Iemand nog tips om dat luikje geforceerd open te krijgen? Ik probeer de PS2 verder niet open te schroeven, want dan zal de garantie wel vervallen. Maar als iemand een manier weet hoe ik het cd-luikje open kan krijgen hoor ik het graag. :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:45
Ehm, waarom breng je hem niet gewoon terug naar de winkel, en doe je een beroep op je garantie :?

There is no magic.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja denk dat ik ze dat ook wel tegen ze zeg... maar als het simpel op te lossen is scheelt het natuurlijk weer een paar weken wachten tot ie terug is van reparatie.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Als ze een beetje verstand hebben bij die winkel dan duurt dat vast geen weken. Ga anders eens naar een gamewinkel in de buurt, die weten zoiets vast wel

Verwijderd

Een breekijzer wil soms uitkomst bieden

Verwijderd

wat je het beste kan doen is de sony ps2 helpdesk bellen 0495-574817, wel het serienummer en model nummer bij de hand houden.

zeggen dat hij niet meer open gaat en dan krijg je binnen 5 dagen een andere die mag je meteen houden en je oude word meteen meegenomen.

als er nog garantie op zit kost het je niets en als er geen garantie opzit kost het E 101,15

als je hem naar de winkel brengt ben je hem zeker langer als 5 dagen kwijt enhet is nog maar afwachten wat de kosten dan worden.
Pagina: 1