Heb hier een PC staan van m'n oom, en ik hoefde eigenlijk alleen maar een softwarematig probleempje te fixen, maar nu ik hem aanzette kreeg ik tot m'n verbazing geen beeld.
Ik kijk nog een keer, maar hij komt toch echt niet verder dan het oplichten van de keyboard ledjes in het begin. Daarna hoort een piep te komen, maar die blijft uit. Ook geeft het ding geen error messages, in de vorm van geluidssignalen of ledjes.
Ik heb alle hardware er al uitgehaald, andere videokaart, RAM eruit en vervangen, niets hielp. Een BIOS reset hielp ook niet, maar toen ik hem een tijd zonder stroom en zonder batterij had laten staan heeft hij het heel even gedaan. Toen hij het daarna weer niet deed hielp het zelfde trucje helaas niet meer.
Iemand enig idee wat ik ermee kan beginnen?
Hier de specs:
- P II 350 slot 1
- Jetway J-7BXAN moederbord
- 2x 32mb SDRAM
- PCI S3-virge videokaart
- PCI 56k modem
- PCI soundcard
Die laatste drie zijn eigenlijk niet relevant, want zonder die hardware doet hij het ook niet.
Ik kijk nog een keer, maar hij komt toch echt niet verder dan het oplichten van de keyboard ledjes in het begin. Daarna hoort een piep te komen, maar die blijft uit. Ook geeft het ding geen error messages, in de vorm van geluidssignalen of ledjes.
Ik heb alle hardware er al uitgehaald, andere videokaart, RAM eruit en vervangen, niets hielp. Een BIOS reset hielp ook niet, maar toen ik hem een tijd zonder stroom en zonder batterij had laten staan heeft hij het heel even gedaan. Toen hij het daarna weer niet deed hielp het zelfde trucje helaas niet meer.
Iemand enig idee wat ik ermee kan beginnen?
Hier de specs:
- P II 350 slot 1
- Jetway J-7BXAN moederbord
- 2x 32mb SDRAM
- PCI S3-virge videokaart
- PCI 56k modem
- PCI soundcard
Die laatste drie zijn eigenlijk niet relevant, want zonder die hardware doet hij het ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door dawuss op 04-12-2002 17:41 . Reden: merknaam gevonden ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©