Ik heb nu al 1,5 maand de T68i, en al een maand de bluetooth dongle.
Een maand geleden heb ik een volle avond liggen kloten met instellingen enz om mijn telefoon te laten connecten met mijn Epox bluetooth dongle. En ik kreeg het ineens voor elkaar, ineens vond Phone monitor het ook. Waarom
Wat ik al helemaal niet snap. Ik zou voor me klanten zorgen dat ze 1 pakketje hoeven te draaien, en als wanneer de dongle erin zit, en de mobiel vindbaar is, alles het gelijk doet.
Maar nee
.
5 pakketen moeten geinstalleerd worden enz.
Om even op mijn probleem terug te komen:
Het lukt mij echt niet meer , ik heb nu 2 dagen liggen kutten met de software van Ericsson.
Het lukt me niet, en ik heb jullie hulp nodig.
Graag duidelijk, want ik denk dat meerdere het niet lukt.
Dadelijk staat alles in dit topic ipv verspreid in een groot topic. Hopelijk ben ik er vannavond uit.
Eigenlijk toch niet normaal dat je er al 2 dagen aan heb liggen klote
.
Een maand geleden heb ik een volle avond liggen kloten met instellingen enz om mijn telefoon te laten connecten met mijn Epox bluetooth dongle. En ik kreeg het ineens voor elkaar, ineens vond Phone monitor het ook. Waarom
Wat ik al helemaal niet snap. Ik zou voor me klanten zorgen dat ze 1 pakketje hoeven te draaien, en als wanneer de dongle erin zit, en de mobiel vindbaar is, alles het gelijk doet.
Maar nee
5 pakketen moeten geinstalleerd worden enz.
Om even op mijn probleem terug te komen:
Het lukt mij echt niet meer , ik heb nu 2 dagen liggen kutten met de software van Ericsson.
Het lukt me niet, en ik heb jullie hulp nodig.
Graag duidelijk, want ik denk dat meerdere het niet lukt.
Dadelijk staat alles in dit topic ipv verspreid in een groot topic. Hopelijk ben ik er vannavond uit.
Eigenlijk toch niet normaal dat je er al 2 dagen aan heb liggen klote
w00t