Webcam Online

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
Hoe krijg ik mijn webcam (logitch quickcam Express) online? of kan dat niet????
ik wil dat ie gewoon live afspeeld en niet elke 20 seconden een plaatje neerzet.

Ik snap niets van camerades dus is er ook iets anders, Javascript ofsow?

Verwijderd

Via die Camarades die je noemt kan het. Da's heel makkelijk. Je krijgt een programmaatje wat als server werkt en via een page van die lui kan je het bekijken. Ik heb hem zelf ook draaien en na even ervoor gaan zitten is het allemaal gelukt.

• Speedener
thnx man,
ik heb het gedaan.

Watch @ http://webcam.nlol.net

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Ik heb een java script er voor. Kan het wel ff mailen als je dat wilt!!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Speedener
Ja meel toch maar ff
speedener@chello.nl

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Zal ik vanaaf doen

zit nu op me werk :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

moet je met webcam32 doen.. werkt als een trein.. alle vragen die je tegen komt worden beantwoord op hun site (zeer uitgebreide helpfunktie)
Gebruik de JavaPush methode. Als je achter een proxy/internetdeler zit kun je problemen tegen komen... dan moet je maar even mailen

• Speedener
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 12:21 schreef imsifout het volgende:
moet je met webcam32 doen.. werkt als een trein.. alle vragen die je tegen komt worden beantwoord op hun site (zeer uitgebreide helpfunktie)
Gebruik de JavaPush methode. Als je achter een proxy/internetdeler zit kun je problemen tegen komen... dan moet je maar even mailen[/quote]E-mail adress??????????

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
CC al het materiaal naar lvangool@planet.nl please ;)

Thnx.

Verwijderd

IMSIFout@hotmail.com
Pagina: 1