Ik heb net een mamaplank+proc van iemand te leen gekregen hij had em over en ik had de spullen om er een pc van te maken (op een kast na)
Ik heb em net dus ff in elkaar gezet en alles lijkt het te doen alleen ik krijg geen beeld
Ik heb een matrox g200 kaart erop gezet die dit weekend nog werkte en ik heb daar een 17 inch monitor aan gehangen die tot vorige week ook nog werkte
Ik heb ook al een pci videokaart gebruikt een S3 trio 64 v2/dx en ik heb ook al een oud zwart wit scherm geprobeerd, bij allemaal geen resultaat
De pc start vrij normaal op hd gaat aan alle coolers gaan aan en floppy drive zoekt naar een floppy. Of ie piept weet ik niet want ik heb em nu nog los op mijn bureau liggen omdat ik nog gen kast heb.
specs:
jetway 992an rev. 1.4
intel celeron 333 mHz
64 mb ram
matrox g200 millenium
oude hd tis een seagate
iemand een idee hoe ik em aan de praat kan krijgen
jetway mag ook wel eens een nieuwe server zoeken, site is echt gigantisch traag
Ik heb em net dus ff in elkaar gezet en alles lijkt het te doen alleen ik krijg geen beeld
De pc start vrij normaal op hd gaat aan alle coolers gaan aan en floppy drive zoekt naar een floppy. Of ie piept weet ik niet want ik heb em nu nog los op mijn bureau liggen omdat ik nog gen kast heb.
specs:
jetway 992an rev. 1.4
intel celeron 333 mHz
64 mb ram
matrox g200 millenium
oude hd tis een seagate
iemand een idee hoe ik em aan de praat kan krijgen
jetway mag ook wel eens een nieuwe server zoeken, site is echt gigantisch traag