Toon posts:

cooler maakt vreemd geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1 van de 2 fans van mijn silverado maakt de laatste tijd een geluid alsof er iets aanloopt. soms houdt het op als ik de pc uitzet en een beetje tegen de fan tik etc. en dan doet hij het normaal voor de rest van de dag. Maar als ik hem een nachtje uit laat staan, dan is geluid de volgende dag weer terug. Ik heb voorlopig nog geen oorzaak kunnen vinden (fan draait gewoon soepel) en ik vroeg me af of iemand hier misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn en misschien een oplossing weet.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:58

sapphire

Die-hard pruts0r

tip: stof

Gabriël AM5

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tip 2: kijk even of de fan niet tegen de rand aan vastloopt, of dat er iets uitsteekt waar de fan tegenaanloopt.

Verwijderd

move to CME

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02 16:48
Fannetje niet goed gebalanceerd; ook wel eens last van gehad

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips:) En even vergeten er bij te vertellen , hij heeft het al een jaar wel goed gedaan (net over garantie periode natuurlijk...)
Stof zou wel kunnen al viel het aardig mee. moet op zoek naar zo'n lucht spuit busje (hoe heten die dingen?) het lijkt er niet op dat hij tegen de rand loopt als ik zelf de fan met mijn vinger rond draai, maar misschien in combinatie met balans als hij harder draait?
Als het met balans te maken heeft, wat kan je er dan tegen doen?

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
aan de balans doe je zelf eigenlijk niets. Dat is veel te complicated om zelf te doen, al kan je het natuurlijk wel proberen. Als het idd de balans, zoek je denk ik beter een nieuw fannetje

Verwijderd

Nee :)
Het is een fan dus dat behoort bij cooling.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 16:51

TTLCrazy

Listen to Frankie

klinkt gewoon als een lager wat droog aan het lopen is. als je een beetje handig bent kan je m open maken en de boel smeren met een beetje vet.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Pagina: 1