www.dannyhiemstra.nl
Nee, de $_SERVER['REMOTE_ADDR'] variabele kan je niet zomaar aanpassen. De enige manier waarop je een server waarnaar je direct connect (en tevens de daarop draaiende PHP-scripts) voor de gek kan houden is het spoofen van je IP, maar dat gaat wel erg ver... 
Maar, zoals Predator al vroeg, waarom zou je dat willen? 'k Neem niet aan dat je bang bent geworden door de banners die je laten geloven dat je weet-ik-veel-wat moet installeren omdat 'het gevaarlijk is als iemand je IP adres heeft'
Als je je routertje netjes beveiligd hebt, hoef je echt niet bang te zijn voor 'hackers' o.i.d. En als je je niet op FXP-fora gaat zitten misdragen, om maar wat te noemen, hoef je als normale user ook echt niet bang te zijn voor (D)DoS'en of dergelijke. En tsja, privacy, ach, desnoods gebruik je maar een anonieme proxy waarvan je eerst checked of die ook geen forwarded_for header meestuurt.
Maar dan nog, ik zie echt geen goede reden om je IP-adres te verbergen.
Maar, zoals Predator al vroeg, waarom zou je dat willen? 'k Neem niet aan dat je bang bent geworden door de banners die je laten geloven dat je weet-ik-veel-wat moet installeren omdat 'het gevaarlijk is als iemand je IP adres heeft'
Maar dan nog, ik zie echt geen goede reden om je IP-adres te verbergen.
[ Voor 10% gewijzigd door intoxicated op 04-12-2002 18:08 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
nee (spoofen is idd onzin)
oh ja lol
u are currently broadcasting an ip adress. with this ip address someone can begin attacking ur pc click here for blablabla...
zonder dat ip adres kan je ook niks oftewel gewoon bull... het bedrijf dat dit doet is overigens pas aangeklaagt hiervoor
oh ja lol
u are currently broadcasting an ip adress. with this ip address someone can begin attacking ur pc click here for blablabla...
zonder dat ip adres kan je ook niks oftewel gewoon bull... het bedrijf dat dit doet is overigens pas aangeklaagt hiervoor
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 18:10 ]