Het moest er toch eens van komen
Je krijgt wazige ideeen en je koopt een p4 1.8a + th7II + 512 mb rimm en fix0rd een waterkoeling installatie... Helaas was het project van tevoren eigenlijk al mislukt omdat ik wist dat ik d'r toch geen fatsoenlijke temps mee zal halen
de plaatjes zeggen alles denk ik
Hieronder zie je alles verspreid over m'n bureau

en

Dit werkte redelijk.. ik koelde m'n radiator met 1 120 mm fan die met deze constructie de max load op 45 graden hield .. so far so good
Totdat ik ging overklokken.. het water werd al gauw flink heet en op de een of andere manier kan m'n radiator er niet mee omgaan.. meer 120mm fans erop dus ... helaas , de temps werden nauwelijks lager. Toen de zooi zo verspreid lag kwam ik niet lager dan 50 graden full load...
voorspelde dus niet veel goeds
Daarna moest het in de kast

That's it , opzich leuk systeem alleen heb ik een brak mobo wat niet voorbij de 139 fsb wil zonder gruwelijk te crashen
Resultaten
Zonder wc (std coolermaster)
Idle: 46 Load: 65
Met Wc
Idle: 43 Load: 55
Onderdelen wc:
Homemade alu waterblok + homemade bevestiging
Sicce nova pompje ( 800 l/u)
Tupperware reservoir
Koperen opel radiator
Allemaal leuk dat waterkoelen.. maar bij mij werkt het dus niet
Ga dus vanaf volgende week ook weer gewoon terug naar luchtkoeling.. alpha koeler ofso..
Je krijgt wazige ideeen en je koopt een p4 1.8a + th7II + 512 mb rimm en fix0rd een waterkoeling installatie... Helaas was het project van tevoren eigenlijk al mislukt omdat ik wist dat ik d'r toch geen fatsoenlijke temps mee zal halen
de plaatjes zeggen alles denk ik
Hieronder zie je alles verspreid over m'n bureau

en

Dit werkte redelijk.. ik koelde m'n radiator met 1 120 mm fan die met deze constructie de max load op 45 graden hield .. so far so good
Totdat ik ging overklokken.. het water werd al gauw flink heet en op de een of andere manier kan m'n radiator er niet mee omgaan.. meer 120mm fans erop dus ... helaas , de temps werden nauwelijks lager. Toen de zooi zo verspreid lag kwam ik niet lager dan 50 graden full load...
voorspelde dus niet veel goeds
Daarna moest het in de kast

That's it , opzich leuk systeem alleen heb ik een brak mobo wat niet voorbij de 139 fsb wil zonder gruwelijk te crashen
Resultaten
Zonder wc (std coolermaster)
Idle: 46 Load: 65
Met Wc
Idle: 43 Load: 55
Onderdelen wc:
Homemade alu waterblok + homemade bevestiging
Sicce nova pompje ( 800 l/u)
Tupperware reservoir
Koperen opel radiator
Allemaal leuk dat waterkoelen.. maar bij mij werkt het dus niet