dSLR: Nikon D5300;
weer zon typisch geval van "ik heb een scroefje gevonden, kan ik faarmee een vlieguig maken" Jah dat kan, maar dan heb je toch meer nodig dan die fotodiode
ok weet iemand daar dan een schema voor, en gaat dat dan ook werken in windows(wat wel de bedoeling is uiteraard) want als ik in andere topics kijk hebben die ontavngers 3 pinnetjes
dSLR: Nikon D5300;
Verwijderd
Kijk of er ergens een typenummer ofzoiets opstaat en gebruik google om informatie te vinden over je componentje.
Verwijderd
Vind het een goeie, mag ik hem gebruiken als signature?DiLDoG schreef op 04 december 2002 @ 16:14:
weer zon typisch geval van "ik heb een scroefje gevonden, kan ik faarmee een vlieguig maken" Jah dat kan, maar dan heb je toch meer nodig dan die fotodiode
waarschijnlijk is dit alleen een sensor, er moet ook nog logica achter zitten. De ir-sensoren die je bij een elektronica speciaalzaak koopt hebben die logica ingebouwd, en kosten weinig. Koop er dus gewoon een
Waarschijnlijk heb je alleen de diode en zul je er dus nog zo'n printje bij moeten hebbenp-de-geus schreef op 04 december 2002 @ 16:12:
ik heb uit een oude videorecorder een IR onvanger gesloopt. deze heeft alleen maar 2 pinnetjes. akn ik deze nu gebruiken om een IR ontvanger te maken??
Volgens mij kun je niet rechtsreeks zo'n diode op je mobo prikken.
Pagina: 1