Ik woon in Tielt-Winge, vlak bij Aarschot, ik zou totaal niet weten waar onze dichtsbijzijnde centrale ligt maar ADSL is hier na 1 november nog steeds niet beschikbaar, heeft iemand enig idee waar ik dat kan controleren? Ik ben het wel zat om alle 2 maand 500 € te betalen aan internet
[off-topic]
leuk, ik woon in Lubbeek
hey, heb je familie wonen in Haacht ?
(zie net je achternaam)
[/off-topic]
in tielt-winge kan je wel kabel neem dacht ik !!!
leuk, ik woon in Lubbeek
hey, heb je familie wonen in Haacht ?
[/off-topic]
[ Voor 27% gewijzigd door Dieter op 04-12-2002 17:24 ]
www.belgacom.be ... daar kan je ergens op 'beschikbaarheid' van 'turbolijn' (das adsl) zoeken.Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 17:23:
welke site is dat? die van providers in België en trouwens kabel da ligt hier ook al ni
Als die niet beschikbaar is, dan is er simpelweg nog geen aangepaste centrale
neen in tielt-winge geen kabel, die moest er in december 2001 al zijn maar ondertussen weten ze zelfs al geen datum meer bij telenetDieter schreef op 04 december 2002 @ 17:23:
[off-topic]
leuk, ik woon in Lubbeek
hey, heb je familie wonen in Haacht ?(zie net je achternaam)
[/off-topic]
ja, hier in lubbeek zit ik op een Planet Internet ADSL lijn ... hier is ie dus wel beschikbaar
daar staat het als "beschikbaar" maar toch gaat het nooit als ik het aanvraag dan is het opeens niet meer beschikbaar maar ik zit te ver van de centrale zelfs na 1 november zeggen ze, wa moet ge dan nog doen als internet verslaafdeDieter schreef op 04 December 2002 @ 17:25:
[...]
www.belgacom.be ... daar kan je ergens op 'beschikbaarheid' van 'turbolijn' (das adsl) zoeken.
Als die niet beschikbaar is, dan is er simpelweg nog geen aangepaste centrale
aah, je zit te ver van de centrale 
das inderdaad lastig ... ze gaan de centrale niet voor jou verplaatsen
wat kan je doen ? ik vrees niet veel buiten wachten op kabel !!
of verhuizen natuurlijk
[off-topic]
i love techno
[off-topic]
das inderdaad lastig ... ze gaan de centrale niet voor jou verplaatsen
wat kan je doen ? ik vrees niet veel buiten wachten op kabel !!
of verhuizen natuurlijk
[off-topic]
i love techno
[off-topic]
[ Voor 11% gewijzigd door Dieter op 04-12-2002 17:32 ]
ja verhuizen... da gaat ook ni, ik ben 16 btw.
en onze pa die woont hier 500m vanaf en daar gaat het wel maar daar krijg ik geen pc, lucky me
you love techno too?
verhuis je PC naar je vader ? (is maar een idee, misschien woont ie wel binnen de juiste afstand)Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 17:36:
ja verhuizen... da gaat ook ni, ik ben 16 btw.en onze pa die woont hier 500m vanaf en daar gaat het wel maar daar krijg ik geen pc, lucky me
you love techno too?:p
jah, ben ook een techno fan
das een grapje, gewoon negerenVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 17:37:
[...]
wablief? wat is een lange netwerk kabel? ja sorry ik ben ni echt thuis in internet toestanden, hoe zou het komen...
gaan ze nooit doen, is technisch ook niet mogelijk op grote afstanden ...
euhm, kijk, mijn vader woont bij zijn ouders (mijn grootouders dus) en van die grootouders mag ik geen pc daar staan hebben en zeker geen ADSL abonnement nemen dat hij betaalt of as ik da zelf betaal zelfs ook ni! daarom zei ik: lucky me... anders had ik da al laaaaaaang gedaan :d daar kunt ge zelfs telenet én adsl krijgen.Dieter schreef op 04 December 2002 @ 17:38:
[...]
verhuis je PC naar je vader ? (is maar een idee, misschien woont ie wel binnen de juiste afstand)
jah, ben ook een techno fan
ja, dan is er dus ECHT geen oplossing voor handen. Je moet wachten op telenet. Het ADSL signaal verzwakt namelijk na een bepaalde afstand en is dan niet meer bruikbaar. Tenzij ze ergens een 'repeater' ofzo zouden plaatsen in jou buurt (maar weet zelfs niet zeker of dit bestaat voor een ADSL lijn). Ga anders eens langs in een belgacom-boetiek en vraag welke oplossingen zij kunnen bieden...
Succes !!!
Succes !!!
ok bedankt ervoor, ik ben een tijdje geleden al is langs geweest en er zat naar't schijnt niks anders op dan... BETALEEEEEE, afzetters ...
pff, is dat niet ongelooflijk duur voor de snelheid die ze bieden ?
waar is er satelietverbinding? wat is dat voor iets? wat is de prijs enhoe snel gaat het dan, want de prijs is nu ook heeeeeeeeeeeeel hoog hoor...
Pagina: 1