Toon posts:

Refreshrate (gezocht + FAQ gelezen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus in Quake III, RTCW, MOHAA, enz mn refreshrate op min. 75 Hz. zetten. Dat is makkelijk, je kijkt in de FAQ en downloadt refreshforce. Ik alles op 75 hz instellen en spelen. Werkt dus niet :( Dan dxdiag bij uitvoeren intypen en daar de refreshrate op 75 hz zetten. Werkt ook niet. :( Ik heb ook de refreshrate fix geprobeert, maar die vindt niet eens de displayadapter. IK heb nog meer refreshrate proggies geprobeert maar geeneen werkt :( Wat kan ik nog doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 15:36 . Reden: typos ]

Verwijderd

powerstrip :) werkt goed

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
http://www.pagehosting.co.uk/rl/ gebruik ik zelf i.c.m een Kyro II videokaart, maar het hoort te werken met elke videokaart :)

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 04 December 2002 @ 15:38:
http://www.pagehosting.co.uk/rl/ gebruik ik zelf i.c.m een Kyro II videokaart, maar het hoort te werken met elke videokaart :)
Heb ik dus geprobeerd, maar werkt niet. Ga nu ff powerstrip downloaden en proberen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je bij reforce bij alle beschikbare monitoren de refreshrate op 75 gezet? Reforce geeft namelijk wel eens een stuk of 3 monitoren ipv 1, en dan alle 3 de monitoren goed instellen werkt meestal wel.

Dat het instellen van Direct3D niet helpt komt omdat Q3 en MOHAA OpenGL spellen zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt perfect met Powerstrip :)
Moet ik nou dat powerstrip laten draaien en opstarten bij windows, of kan ik het nou uitlaten?? En als ik met powerstrip ga overklokken moet het dan ook blijven draaien op de achtergrond?

Verwijderd

je moet altijd draaien op de achtergrond :( duurt wel 5 sec bij het opstarten extra of je moet hem kopen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:57:
je moet altijd draaien op de achtergrond :( duurt wel 5 sec bij het opstarten extra of je moet hem kopen ;)
Bedoel je die irritante tips die verschijnen bij het opstarten?
Pagina: 1