Toon posts:

[WC][Newbie] Klax/Innovatec vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds vanmorgen de trotse bezitter van een Innovatek waterkoeling setje. Helaas geen instructies bij gekregen maar ziet er wel allemaal overzichtelijk uit en op het www is genoeg te vinden. Maar toch nog een paar vraagje

Hoe sluit ik de zuigzijde van mijn Eheim pompje aan. Ik heb een verloopnippel bijgeleverd gekregen maar hoe verbindt ik die? (ik heb het externe ronde plexiglas reservoir) Ik heb hem in zuigaansluiting van de pomp geplaatst en met de o-ringen lijkt het allemaal netjes waterdicht maar het verloopstukje wordt niet in de zuigaansluiting vastgeklemt door een wartel of zo. Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

is een drukverbinding...je moet geloof ik de bestaande koppeling eraf halen en dan dat reservoir een aantal keer eromheen draaien/ duwen

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor de replie mare, ik heb dus de het externe reservoir dat je buiten de case kan hangen. Er loopt dan een slangetje van dit reservoir naar de pomp. Het probleem zit dus in de aansluitinging van dit slangetje aan de zuigzijde van de pomp

Verwijderd

ow sorry verkeerd gelezen ik las dat je zon Eheim reservoir had....sorry
btw welke set heb je? En welke maat slang?

Verwijderd

heb je pIX??? wel poste he!!!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
je moet die grijze kap er af halen en dan hij er op

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Klax Xtreme Overclocking set van XXL-Cases. Ik weet het, duur,duur, duur maar wel helemaal compleet en ongelovelijk strak. Ben nu aan het hakken en zagen om hem in mijn (tijdelijke) kast in te bouwen. Pix komen later....

Iemand toevalling trouwens ervaringen met het inbouwen van waterkoeling in een Lian Li PC-70 (big tower) want daar moet hij uiteindelijk in. (of te ruil tegen een Recom Black Stealth met window)

TIA
Pagina: 1