Allereerst wil ik even duidelijk maken dat ik me aan alle regels van dit forum gehouden heb d.w.z. dat ik eerst de (teringlange
) FAQ heb doorgelezen en het forum heb doorgespit, om te kijken of iemand anders hetzelfde probleem had + de oplossing ervoor.
Het probleem
Telkens als ik in een game en/of 3dmark zit slaat de game na enkele seconden gewoon keihard af, de eerste paar keren springt ie trug naar windows, en doe je het een 2e of 3e keer dan volgd een keiharde reboot. Wat in vredesnaam kan ik hier tegen doen?
System Specs:
Windows XP professionall + Service Pack 1
AMD Athlon(tm) processor 1400
768 Sdram geheugen
Western Digital HD 60 Gb
PowerColor GeForce 2 GTS/PRO 64 mb ddr
Sblive 5.1 Platinum + DTT 2200
Plextor CD-R PX-W1610A
Pioneer DVD-ROM DVD-106
off-topic:
Aan mensen die de behoefte hebben te gaan posten wat voor een n00b ik wel niet ben, klik op de x rechtsboven innet scherm, want ik heb alles geprobeerd van bios to drivers en AGP apeture size enz. Dus n00b-calling is wel et laatste waar ik behoefte aan heb. Behalve diegene die mij hiervoor de oplossing geeft mag mij n00b noemen
Het probleem
Telkens als ik in een game en/of 3dmark zit slaat de game na enkele seconden gewoon keihard af, de eerste paar keren springt ie trug naar windows, en doe je het een 2e of 3e keer dan volgd een keiharde reboot. Wat in vredesnaam kan ik hier tegen doen?
System Specs:
Windows XP professionall + Service Pack 1
AMD Athlon(tm) processor 1400
768 Sdram geheugen
Western Digital HD 60 Gb
PowerColor GeForce 2 GTS/PRO 64 mb ddr
Sblive 5.1 Platinum + DTT 2200
Plextor CD-R PX-W1610A
Pioneer DVD-ROM DVD-106
off-topic:
Aan mensen die de behoefte hebben te gaan posten wat voor een n00b ik wel niet ben, klik op de x rechtsboven innet scherm, want ik heb alles geprobeerd van bios to drivers en AGP apeture size enz. Dus n00b-calling is wel et laatste waar ik behoefte aan heb. Behalve diegene die mij hiervoor de oplossing geeft mag mij n00b noemen
.