Toon posts:

hoe ie6 installeren zonder internet?(98)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus op een laptop van mijn vaders werk internet nodig, er staat internet explorer 5.0 op, maar omdat ik heb zitten kloten in de instellingen van internet explorer kan ik niet meer op internet, hoe kan ik nu dus of de oude instellingen krijgen of ie6 erop zetten? want er zijn alleen bepaalde installatie pakketjes alleen daar heeft hij internet voor nodig om heel ie6 te kunnen downloaden maar ik heb dus geen internet op die laptop.

ik kon in bij internet opties nergens iets vinden als terug naar de standaard instelllingen :( en het is windows 98 dus geen system recovery is mogelijk

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> Software Algemeen

Als het goed is, staan er knoppen zoals Reset web settings en use default settings bij vrijwel elk tabje in Tools -> Internet Options.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 04 december 2002 @ 15:18:
-> Software Algemeen

Als het goed is, staan er knoppen zoals Reset web settings en use default settings bij vrijwel elk tabje in Tools -> Internet Options.
nope staat er niet bij

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat is er mis dan, foutmeldingen enz.

geef eens wat meer informatie

do or do not, there is no try

Verwijderd

Volgens mij is er voor internet explorer 6 ook een network install te downloaden. dit is het hele pakket en vereist dus ook geen internet verbinding. (alleen wel voor het downloaden dan)

Verwijderd

Een gratis Tiscali cd'tje ofzo halen of gewoon een computerblad met cd kopen!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:23:
Volgens mij is er voor internet explorer 6 ook een network install te downloaden. dit is het hele pakket en vereist dus ook geen internet verbinding. (alleen wel voor het downloaden dan)

Klopt, is in de search terug te vinden. Zoek met de omega search engine naar explorer full download en dan vind je een commando om heel IE6 te downloaden.

Maar of dat je probleem oplost is de vraag, aangezien IE waarschijnlijk ook e.e.a. aan settings mee zal nemen naar de nieuwe versie.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ijmert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 17:08
Ga naar een PC die wel internet heeft.
Download daar het bestand met de internet setup van de door jouw gewenstee versie van internet explorer. Start vervolgens deze setup met de volgende opties:

ie6setup.exe /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"""

Vervolgens kun je de hele install voor het betreffende OS op die machine downloaden. Brand de hele install naar CD en je kunt de laptop updaten (mits deze een CD speler heeft natuurlijk).

>:)

Small Business Server rules. www.vangorsel.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles goed ingesteld ip adres enzo, en dan gaat hij ineens zoeken naar de proxy instellingen (terwijl ik heb ingesteld dat hij het niet moet doen) en dan heeft ie geen internet, en hij kan niet pingen met de rest, geeft ook geen verbinding weer, en ik mag er van mijn vaders werk geen winxp opzetten omdat ze dos bijna alleen nog maar gebruiken voor de boekhouding

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:17:

ik kon in bij internet opties nergens iets vinden als terug naar de standaard instelllingen :( en het is windows 98 dus geen system recovery is mogelijk
ZEKER WEL
bij default de laatste 5 dagen
kijk maar naar de datum van de cab.files in windows\sysbckup
dus als je gepruts niet langer dan vijf dagen geleden was kan je goed register terugzetten, waarin ook de IE instellingen zitten
in DOS scanreg /restore doen
kies voor een cab.file dat dateert van voor jouw gepruts

[ Voor 9% gewijzigd door ajouin op 04-12-2002 16:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gepruts was ongeveer 3 maanden geleden :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:11
Was het je al opgevallen dat dit topic ruim 2 jaar oud is? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mij wel O-)

Daarnaast staat de tip ( "ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" ) al vele malen in de GoTsearch. DUs dank voor de tip maar dit topic kan wel op slot ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.