For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
hmm, ja, dat klopt. Maar als je dan een reply stuurt, staat daar dan die alias in of je loginid@xs4all.nl ?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Je kunt je alias als emailadres bij je mailprogsel gebruiken. Voorbeeld:
hendrspm@xs4all.nl is mijn spamvanger mailbox.
spamaetje@xs4all.nl is een alias.
instellingen van je mailclient:
Adres: spamaetje@xs4all.nl
login: hendrspm
pass: (wachtwoord voor hendrspm)
hendrspm@xs4all.nl is mijn spamvanger mailbox.
spamaetje@xs4all.nl is een alias.
instellingen van je mailclient:
Adres: spamaetje@xs4all.nl
login: hendrspm
pass: (wachtwoord voor hendrspm)
Forget your fears...
...and want to know more...
je kunt ook extra emailadressen aanmaken in het service centre van xs4all. Je maakt dan gewoon een compleet nieuw adres aan. Hier delen we ook internet met meerdere mensen en iedereen heeft zijn eigen emailadres dankzij xs4all.
Da's fijn, precies wat ik nodig heb. Thanx folks.larsemenneke schreef op 04 December 2002 @ 15:40:
je kunt ook extra emailadressen aanmaken in het service centre van xs4all. Je maakt dan gewoon een compleet nieuw adres aan. Hier delen we ook internet met meerdere mensen en iedereen heeft zijn eigen emailadres dankzij xs4all.
Misschien geen gek idee als xs4all dit bij hun aanmeldingsprocedure eens zou vermelden.
Het staat duidelijk vermeld bij de eigenschappen van het abonnement dat je 5 POP emailboxen ter beschikking krijgt en 10 aliassen... gewoon een kwestie van even lezen dus
[ Voor 13% gewijzigd door jellyshock op 04-12-2002 17:14 ]
aAarGhh
aanvulling:jellyshock schreef op 04 december 2002 @ 17:13:
Het staat duidelijk vermeld bij de eigenschappen van het abonnement dat je 5 POP emailboxen ter beschikking krijgt en 10 aliassen... gewoon een kwestie van even lezen dus
10 alliasen per popbox
....... ik zou je aanraden dat spamfilter van xs4all aan te zetten, kost je een pop3 box waar dat dan weer in gaat natuurlijk
Aarghhjellyshock schreef op 04 december 2002 @ 17:13:
Pagina: 1