e-mail adres bij XS4ALL

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-12 21:24

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik wil me aanmelden bij XS4ALL ADSL. u zeggen ze daar dat je inlog id hetzelfde is als het eerste deel van je afzender e-mail adres. Dat is natuurlijk vervelend. Bovendien is het onmogelijk daar iets fatsoenlijks te bedenken, want alles bestaat zo ongeveer al. Is daar nix aan te doen? :?

Een collega van mij heeft Zonnet ADSL en die zegt dat ie geen problemen daarmee heeft en dat login id en e-mail los van elkaar staat.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-12 10:23
je kunt toch aliassen aanmaken?

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
hmm, ja, dat klopt. Maar als je dan een reply stuurt, staat daar dan die alias in of je loginid@xs4all.nl ?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

hmm goeie :)

stuur eens mail naar bzrkislief@xs4all.nl dan testen we ff :P

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

dat kun je instellen in de webclient of je gewone mailclient

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

default is loginnaam

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Je kunt je alias als emailadres bij je mailprogsel gebruiken. Voorbeeld:

hendrspm@xs4all.nl is mijn spamvanger mailbox.
spamaetje@xs4all.nl is een alias.
instellingen van je mailclient:
Adres: spamaetje@xs4all.nl
login: hendrspm
pass: (wachtwoord voor hendrspm)

Forget your fears...
...and want to know more...

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-12 22:12
je kunt ook extra emailadressen aanmaken in het service centre van xs4all. Je maakt dan gewoon een compleet nieuw adres aan. Hier delen we ook internet met meerdere mensen en iedereen heeft zijn eigen emailadres dankzij xs4all.

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
larsemenneke schreef op 04 December 2002 @ 15:40:
je kunt ook extra emailadressen aanmaken in het service centre van xs4all. Je maakt dan gewoon een compleet nieuw adres aan. Hier delen we ook internet met meerdere mensen en iedereen heeft zijn eigen emailadres dankzij xs4all.
Da's fijn, precies wat ik nodig heb. Thanx folks.

Misschien geen gek idee als xs4all dit bij hun aanmeldingsprocedure eens zou vermelden.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Het staat duidelijk vermeld bij de eigenschappen van het abonnement dat je 5 POP emailboxen ter beschikking krijgt en 10 aliassen... gewoon een kwestie van even lezen dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door jellyshock op 04-12-2002 17:14 ]

aAarGhh

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-12 18:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

jellyshock schreef op 04 december 2002 @ 17:13:
Het staat duidelijk vermeld bij de eigenschappen van het abonnement dat je 5 POP emailboxen ter beschikking krijgt en 10 aliassen... gewoon een kwestie van even lezen dus ;)
aanvulling:
10 alliasen per popbox ;)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

....... ik zou je aanraden dat spamfilter van xs4all aan te zetten, kost je een pop3 box waar dat dan weer in gaat natuurlijk

Iperf

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
jellyshock schreef op 04 december 2002 @ 17:13:
Aarghh |:( Ik ben duidelijk toe aan een nieuwe bril! 8)7

Pagina: 1