Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Four Swords is een nieuw avontuur welke je alleen met z'n vieren tegelijk kunt spelen. Je moet dan samenwerken om verder te komen heb ik begrepen.
Maaruh is Zelda dan al uit of heb je m op je emulator?
Verwijderd
Verwijderd
Maar goed, die 4 zwaardjes zijn dus nieuw, dus eerst A Link to the Past maar.
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
En illegaal... illegaal... als jullie 't zo zeggen klinkt 't meteen weer zo negatief!
Ik probeer 'm vast uit met de Flash Linker voordat ik 'm koop, mag dat wel?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Maar dan kan je toch enkele puzzels niet oplossen.D³ schreef op 04 december 2002 @ 16:13:
Je kunt ook met 2 of 3 man spelen.
Puzzles worden dan licht aangepast, zie de review van IGN: http://pocket.ign.com/articles/379/379258p1.htmlVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 16:23:
Maar dan kan je toch enkele puzzels niet oplossen.
What's more, the game design is intelligent enough to only offer dungeon designs with the amount of players in the network in mind. So, even though the game allows for up to four players to cooperate and compete in the dungeons, the designers realized that this wouldn't always be the case; if only two or three players are in the current network, it will only put forth challenges that only two players need to cooperate...which means, no four-player puzzle elements will enter into play.
ThanksVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 16:30:
vette icon D3!!
Yep.maarre is de niewe zelda al uit dan? In de "niet" legale circuit?
//edit
Wilde er nog even aan toevoegen dat LttP de beste openings 'scene' EVER heeft!! De regen, de roep om hulp...classic!
[ Voor 10% gewijzigd door Dyxtra op 04-12-2002 16:50 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Gisteren was de officiele releasedatum in de US, Zelda four swords komt ergens in Januari uit in Japan. Europa weet ik zo ff niet
Verwijderd
Verwijderd
want ik kan alleen zelda lttp "krijgen" voor de GBA of zijn dat hetzelfde?
Bedankt d3 voor de uitleg/link.Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 17:35:
Maar het is niet genaamd zelda: the 4 swords?
want ik kan alleen zelda lttp "krijgen" voor de GBA of zijn dat hetzelfde?
Zero00: da's 'tzelfde, Zelda is gewoon een 64mbit spel, waarbij je aan 't begin kunt kiezen voor Link to the Past of Four Swords.
Want ik heb wel 2 gba's (nja, WE hebben 2 gba's, niet ik persoonlijk

En ik doe niet aan downen van gba spelletjes, want dat systeempje wordt anders echt doodgemaakt ben ik bang...
(te makkelijk om te downen en te draaien)
[ Voor 33% gewijzigd door Okyah op 04-12-2002 17:44 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ja je moet voor elke gba een aparte cardridge hebben d8 ik.Okyah schreef op 04 december 2002 @ 17:43:
En moet je dan naast meerdere gba's ook meerdere cartridges hebben?
Want ik heb wel 2 gba's (nja, WE hebben 2 gba's, niet ik persoonlijk) maar om ook 2x50 euro uit te geven nog eens...
En ik doe niet aan downen van gba spelletjes, want dat systeempje wordt anders echt doodgemaakt ben ik bang...
(te makkelijk om te downen en te draaien)
En een rommetje downloaden om te kijken of een spel leuk is doet iedereen en is vast niet schadelijk voor het leven van de gba.
Dat hoeft niet perse er zijn namelijk ook SNES emulatoren waarmee je dus wel kan multiplayen je moet dan wel aan een netwerk hangen maar het kan wel. Dus ik neem aan dat dit (binnenkort) ook mogelijk is met een GBA emulator dus dan kan je wel met 4 pc'ees aanelkaar hangen en dan multiplayenVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:59:
Als het op een emulator is kan je nooit multiplayen omdat het niet op on dit geval de gba is en met een pc kan je niet linken.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Dit topic is gesloten.