[GBA] Wat is Zelda the Four Swords

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 08:50

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een newbie op 't gebied van Zelda, maar weet iemand wanneer 't verhaal van The Four Swords zich afspeelt? Ik heb Zelda hier namelijk op m'n Gameboy en dan kun je kiezen tussen A Link from the Past en Four Swords. Wat moet je eerst spelen? Is er een Zelda-pro in tha house? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A Link To The Past is de originele SNES versie.
Four Swords is een nieuw avontuur welke je alleen met z'n vieren tegelijk kunt spelen. Je moet dan samenwerken om verder te komen heb ik begrepen.

Maaruh is Zelda dan al uit of heb je m op je emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda LttP en de Four Swords is nog niet uit dus moet het op een emulator wezen en dat is volgens mij illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat lijkt mij ook :)
Maar goed, die 4 zwaardjes zijn dus nieuw, dus eerst A Link to the Past maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Wel dom dat je alleen kan spelen met 4 spelers. Ik kan me zo niet indenken dat iemand 4 gba's + spellen heeft alleen om dat spel uit te kunnen spelen. En 'even' linken op school ofzo zit er ook niet in omdat je niet even 1,2,3 een potje kan spelen ala mario kart ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het op een emulator is kan je nooit multiplayen omdat het niet op on dit geval de gba is en met een pc kan je niet linken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:21

Phydomir

Dennis

hmmz, weet niet zeker of ie in JAP al uitwas, maar je mag hier best zeggen dat je het op een emu hebt hoor.. Bied het alleen niet aan :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ah, thanks, da's duidelijk.
En illegaal... illegaal... als jullie 't zo zeggen klinkt 't meteen weer zo negatief! ;)
Ik probeer 'm vast uit met de Flash Linker voordat ik 'm koop, mag dat wel?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je kunt ook met 2 of 3 man spelen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 04 december 2002 @ 16:13:
Je kunt ook met 2 of 3 man spelen.
Maar dan kan je toch enkele puzzels niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette icon D3!!
maarre is de niewe zelda al uit dan? In de "niet" legale circuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 16:23:
Maar dan kan je toch enkele puzzels niet oplossen.
Puzzles worden dan licht aangepast, zie de review van IGN: http://pocket.ign.com/articles/379/379258p1.html
What's more, the game design is intelligent enough to only offer dungeon designs with the amount of players in the network in mind. So, even though the game allows for up to four players to cooperate and compete in the dungeons, the designers realized that this wouldn't always be the case; if only two or three players are in the current network, it will only put forth challenges that only two players need to cooperate...which means, no four-player puzzle elements will enter into play.
maarre is de niewe zelda al uit dan? In de "niet" legale circuit?
Yep.

//edit

Wilde er nog even aan toevoegen dat LttP de beste openings 'scene' EVER heeft!! De regen, de roep om hulp...classic!

[ Voor 10% gewijzigd door Dyxtra op 04-12-2002 16:50 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi anders moest ik wel heel veel ''vrienden'' :*) zijn te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met twee personen heb je andere puzzels, met drie personen heb je puzzels die geschikt zijn voor drie en met vier.. ja, wat dank je zelf :).

Gisteren was de officiele releasedatum in de US, Zelda four swords komt ergens in Januari uit in Japan. Europa weet ik zo ff niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan haast al niet meer wachten :9~ op de SNES heb ik zelda ook helemaal de pleuris gespeeld weet niet hoeveel keer ik uhm wel niet heb uitgespeeld (teveel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het is niet genaamd zelda: the 4 swords?
want ik kan alleen zelda lttp "krijgen" voor de GBA of zijn dat hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 17:35:
Maar het is niet genaamd zelda: the 4 swords?
want ik kan alleen zelda lttp "krijgen" voor de GBA of zijn dat hetzelfde?
Bedankt d3 voor de uitleg/link.

Zero00: da's 'tzelfde, Zelda is gewoon een 64mbit spel, waarbij je aan 't begin kunt kiezen voor Link to the Past of Four Swords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En moet je dan naast meerdere gba's ook meerdere cartridges hebben?
Want ik heb wel 2 gba's (nja, WE hebben 2 gba's, niet ik persoonlijk :)) maar om ook 2x50 euro uit te geven nog eens... :/

En ik doe niet aan downen van gba spelletjes, want dat systeempje wordt anders echt doodgemaakt ben ik bang...
(te makkelijk om te downen en te draaien)

[ Voor 33% gewijzigd door Okyah op 04-12-2002 17:44 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Okyah schreef op 04 december 2002 @ 17:43:
En moet je dan naast meerdere gba's ook meerdere cartridges hebben?
Want ik heb wel 2 gba's (nja, WE hebben 2 gba's, niet ik persoonlijk :)) maar om ook 2x50 euro uit te geven nog eens... :/

En ik doe niet aan downen van gba spelletjes, want dat systeempje wordt anders echt doodgemaakt ben ik bang...
(te makkelijk om te downen en te draaien)
Ja je moet voor elke gba een aparte cardridge hebben d8 ik.
En een rommetje downloaden om te kijken of een spel leuk is doet iedereen en is vast niet schadelijk voor het leven van de gba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:59:
Als het op een emulator is kan je nooit multiplayen omdat het niet op on dit geval de gba is en met een pc kan je niet linken :).
Dat hoeft niet perse er zijn namelijk ook SNES emulatoren waarmee je dus wel kan multiplayen je moet dan wel aan een netwerk hangen maar het kan wel. Dus ik neem aan dat dit (binnenkort) ook mogelijk is met een GBA emulator dus dan kan je wel met 4 pc'ees aanelkaar hangen en dan multiplayen :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???Boekje gewoon lezen daar staat alles in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Lekker zinvolle kick.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.