The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Verwijderd
Probeer je setup eens wat toe te lichten, vermeld versies en software die relevant is in deze, eventueel je config en de inrichting van je netwerk. Foutmeldingen uit logs en zo zijn ook wel handig. Dan kunnen de kenners hier misschien wat gerichter advies geven.
Dit had je ook kunnen lezen in het volgende topic:
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Hij blockt de porten dus hoe kan ik het in hemels naam scannen? Ik wilde gewoon weten welke porten er gerbuikt worden met passive ftp gespuis.Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 14:35:
doe een poortscan en je weet het direct ?
EN ik weet dat het geen help desk is ik heb gewoon een vraag.
dus bij deze stel ik hem nog maals aan de behulpsame mensen van Tweakers.net
(iig bedankt Bonkie voor ut idee
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Verwijderd
Met active ftp moet het wel werken.
Soms helpt het ook om poort 20(ftp-data) erbij open tezetten.
Passive kan een willekeurige poort wezen boven de 1023, dus dat schiet niet op
Ik heb een soortgelijke situatie en gebruik alleen active ftp.
[ Voor 2% gewijzigd door Redje op 04-12-2002 14:49 . Reden: typpo ]
Alle porten in mijn netwerk staan geopend dus dat lijkt me toch zwaar sterk. En hij moet toch ook weer naar buiten sturen en ontvangen?
het is een feit dat als je inlogt met passive uit dat je er zonder prob in komt
Dit topic is gesloten.
![]()