Ik wil deze voeding kopen en zag dat die in pricewatch (pricewatch: Q-Tec, 500W (ATX, dual fan, Gold)) het goedkoopste was bij Hardwaresuper.nl. Als je daar op site kijkt zie je echter alleen Macron ATX Voeding GOLD 550W staan. Na ff zoeken op google kon ik niks vinden over een 550w Macron dus neem aan dat het idd de Q-Tec is maar kan iemand die hem hier besteld heeft ook bevestigen. Dit aangezien mijn mailtje van 2 weken terug nog steeds niet beantwoord is!
Verwijderd
ik zou het risico niet lopen,.. als ze in 2 weken niet terugmailen, gewoon iets meer uitgeven bij een ander bedrijf,.. weet je zeker dat het een Q-TEC is...
Zo d8 ik eerst ook maar als iemand dus daar ook heeft bestelt en zegt dat het een q-tec is dan scheelt me dat toch weer 10 euro. Kan ik weer mooie enermax cooler voor kopen
Verwijderd
ik heb mn 1to0 gekocht, k wou t risico niet lopen, zou als k jou was ook doen
maar k had m twee dagen later al in huis omdat ik m na 5 uur had besteld dus de service is daar (1to0) wel goed
maar k had m twee dagen later al in huis omdat ik m na 5 uur had besteld dus de service is daar (1to0) wel goed
Dan ga ik hem zo ook bestellen. Kan nie w8ten om 2psu's om te ruilen voor 1
(veeel minder lawaai)
Ik heb net mailtje gehad van Hardwaresuper.nl en ze bevestigen dat het de q-tec is. Dit aangezien ze de macron versie niet meer hebben (wat ik wel snap want die lijkt niet te bestaan :d)
Das igg nog relaxtere prijs
Is ie trouwens beetje stil of moet ik de fans eruit slopen en betere indoen?
Verwijderd
nou ik heb deze gekocht omdat me vond dat me oude voeding nog al wat herrie maakte op de doos van de Qtec staat lownoise 33 dbGF schreef op 05 December 2002 @ 15:39:
[...]
Das igg nog relaxtere prijs
Is ie trouwens beetje stil of moet ik de fans eruit slopen en betere indoen?
maar ik vind me kast nu niet echt stiller zeg maar het geluids niveau is het zelfste dus ik denk dat het me cpu cooler is die nogal wat herrie maakt
is een Coolmaster
trouwens om maar ontopic teblijven ik heb deze voeding erin gezet en het is in me Case gewoon 10 graden cooler geworden
Is trouwens al een klein topic over
[rml][ oc] 550Watt PSU voor 59 Euro ???[/rml]
En ja, echt stil is ie zekers niet die voeding..
[rml][ oc] 550Watt PSU voor 59 Euro ???[/rml]
En ja, echt stil is ie zekers niet die voeding..
Beetje onzin dit, wij moeten gaan weten wat jij besteld
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()