Toon posts:

[HTML] Dynamische pagina filteren + splitsen.

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi,

Ik heb bij ons op het netwerk het programmatje ServersAlive geinstalleerd. Echt een handige tool. Ik heb hier ook een Web-Interface voor gebouwd die veschillende status-en weergeeft van de servers op het netwerk en de pagina wordt om de 5 minuten bijgewerkt. Mooi allemaal.

De file die door de applicatie gemaakt wordt heet SAdata.html en een gedeelte van die file ziet er als volgt uit:

<BODY bgcolor="white">

<TABLE WIDTH="780" BORDER=0>

<tr bgcolor="ff2f00">

<TD bgcolor="fffff">

[img]"images/tdown.jpg"> </TD> <TD[/img]<center>
<font size=2> 10</Center></font>
</TD>

<TD WIDTH="99">
<font face="verdana" size=2>Nebraska</font>
</TD>

<TD WIDTH="140">
<font face="verdana" size=2>Nebraska (Disk space on \\Nebraska\d$)</font>
</TD>

<TD WIDTH="130">
<FONT face="verdana" Size=2><Center><29000000000</Center></FONT>
</TD>

<TD WIDTH="205">
<FONT face="verdana" Size=2><Center></Center></FONT>
</TD>

<TD WIDTH="175" Valign="center" align="center">
<FONT face="verdana" size=2>12:20:22, 4-12-2002</font>
</TD>
</TR>

Om verder te bouwen wil ik in de pagina een functie bouwen die het mogelijk maakt per server de status-en weergeeft. Kan dit in HTML? en zo ja, hoe?

Ik heb nog helemaal geen ervaring met het uitlezen van dynamische bestanden.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
HTML hoort thuis bij de buren.
P&W -> W&G

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry,

ga gelijk de mod schoppen :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:22 . Reden: had jij al gedaan..... ]

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Hij is (lite-)mod!

Dat kan niet met HTML, je zult een echte taal moeten gaan gebruiken. Met Perl, PHP of zelfs C kan het wel prima.

[ Voor 3% gewijzigd door ajvdvegt op 04-12-2002 16:01 ]

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Topicstarter
maar de pagina die door het externe programma wordt aangemaakt is in HTML. Daar moet ik het mee doen :9.

Kan ik met PHP, Perl of ASP lappen teks uit een dynamische HTML pagina trekken? Dat is namelijk wat er moet gebeuren?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:21
Zou me lekker even in het programma verdiepen. Als je er niet uitkomt de support bellen.
Dit is geenszins een duidelijke vraagstelling en dus gaat dit topic dicht. Als het een verkapte vraag is tot het leren van HTML verwijs ik je door naar w3schools.com. Voortaan je code tussen [ code=html ] en [ /code ] haken plaatsen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.