Ervaringen teamplay met voice (vb.: roger wilco)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-01 12:05
Ik speel de laatste tijd nogal wel eens multiplayer games waar ook vooral teamplay erg belangrijk in is. Aangezien ik m'n beide handen al best vol heb met alle bewegingen en dergelijke te bedienen denk'k eraan om eeb systeem te kopen waardoor ik vmet enkel m'n stem kan communiceren met teammembers die eventueel ook zo'n ding hebben.

Nu, wat is nu een goed programma/stukje hardware voor en al even belangrijk, wat is een goeie mic hiervoor?

Of vinden de mensen die't gebruikt hebben, het toch z'n geld allemaal niet waard?

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Ik gebruik zelf roger wilco en een cheap-ass hoofdtelefoontje met microfoon, als microfoon. Ik heb namelijk nog een aparte, veel betere, koptelefoon.

En ik moet zeggen dat het best goed werkt. Je merkt alleen een kleine vertraging waardoor je soms tegelijk praat en tegelijk weer stopt, maar daar moet je ff aan wennen. Het komt ook relgematig voor dat ik m'n teammaat "Achter je!!!" hoor zeggen als ik al bloedend op de grond lig :P

Ik, geheel anders

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
wij hebben er aardig wat wars met succes mee gespeeld, is alweer een poosje geleden (ruim een jaar) en we gebruikten battlecom
de lag moet je aan wennen maar daarna is het ideaal

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Roger wilco is vrij brak er zijn veel beter proggies, zo is er een van MS waarvan ik de naam even niet meer weet.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik weet wel dat er heel veel roger wilco word gebruikt ....... zelf echter nooit getest

Verwijderd

Teamspeak 2 is goed :9~ :9~

Verwijderd

Yup teamspeak 2 is de beste imo
heb ze allemaal wel z'n beetje getest :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Idd is duidelijk TS2, we hebben met clan alles geprobeerd, TS kwam er het beste uit :)

www.teamspeak.org

En de Mic dat maakt niet uit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 04-12-2002 17:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.