Toon posts:

verwijderen van Directory op NTFS partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:
er staat hier een oude Oracle server, die draait onder NT4-SP6,
op een van m'n partities staat een (lege!) directory die zich niet laat verwijderen, ik heb de volgende dingen al geprobeerd: opstarten in VGA-mode, alle rechten, permissies en ownerships, zowel op de schijf als de directory opnieuw setten, en alle verwijzingen naar de directory uit het register editen, alle services stoppen, nagenoeg alle processen stoppen, en blijf een 'sharing violation' houden.

ik heb net zelfs met fdisk geprobeerd om de partitie te verwijderen, maar terwijl onder windisk duidelijk staat dat het bestandssysteem NTFS is, ziet fdisk het als een extended dos partitie, met daarin logische stations. ergo: omdat er geen stations zijn die ik kan verwijderen, kan ik ook de extended partitie niet weggooien... note: fdisk zien de NTFS c-partitie wel als non-dos.

ik ben niet van plan me dwars te laten zitten door een hardnekkige folder met 'here to stay' allures :( dus wie helpt me?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
In de Resource Kit voor WinNT 3.1 zit 'delpart.exe' met
dit programmaatje kun je je partities zeken verwijderen.

Source

Verwijderd

Topicstarter
_O_

het is wel een 'van-dik-hout-zaagt-men-planken' methode, een partitie verwijderen om een folder te deleten,

maar it did the job!! mijn dank is groot, en mijn reputatie op m'n werk gered :P