How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood ?
En als je in PCTV Vision op een bepaald kanaal afstemd, afsluit en vervolgens RealProducer opstart krijg je niet dát kanaal?
Ik zal 'm ondertussen ook even installeren.
Met een oude versie van Studio PCTV heb ik al een aantal keer Real-filmpjes gemaakt, maar toen zat er nog een los progje bij (naast Vision) om kanalen te wisselen.
Ik zal 'm ondertussen ook even installeren.
Met een oude versie van Studio PCTV heb ik al een aantal keer Real-filmpjes gemaakt, maar toen zat er nog een los progje bij (naast Vision) om kanalen te wisselen.
Nee. Ik dacht ook dat dat hoorde te gebeuren en heb dit ook wel gehad met een ander capture programma (intel iets). Maar in RealProducer zie ik alleen ruis, ongeacht op welk kanaal ik PCTV-Vision heb afgesloten.
Ik heb het net getest en het werkt hier wel.
RealProducer G2 (v6.0.3.271) van de PCTV(PRO) v. 3.50 cd
PCTV Vision 1.96
Driver v.4.0.2.0
Je kan even proberen een hele oude versie van de software te downloaden op:
http://www.pinnaclesys.com/
Hopelijk zit daar dat losse kanaalsurfertje bij, kijken of het daaraan ligt, misschien 'vergeet' die tuner meteen het laatste kanaal ofzo.
RealProducer G2 (v6.0.3.271) van de PCTV(PRO) v. 3.50 cd
PCTV Vision 1.96
Driver v.4.0.2.0
Je kan even proberen een hele oude versie van de software te downloaden op:
http://www.pinnaclesys.com/
Hopelijk zit daar dat losse kanaalsurfertje bij, kijken of het daaraan ligt, misschien 'vergeet' die tuner meteen het laatste kanaal ofzo.
Ik gebruik RealProdus Plus 8.51 en PCTV-Vision 2.50 en ook de laatste WDM-driver. Zou best kunnen dat hier het probleem zit.
Ik heb nu alleen wel een oplossing gevonden, Real heeft namelijk Helix Producer (Basic) uitgebracht en daar zit een tunercontrol bij in ;-))
Ik ga ook nog even verder op zoek naar dat losse kanaalsurfertje, heb em nog niet kunnen vinden, maar kan em me nog wel herinneren van vroeger.
* hapklaar is blij
Ik heb nu alleen wel een oplossing gevonden, Real heeft namelijk Helix Producer (Basic) uitgebracht en daar zit een tunercontrol bij in ;-))
Ik ga ook nog even verder op zoek naar dat losse kanaalsurfertje, heb em nog niet kunnen vinden, maar kan em me nog wel herinneren van vroeger.
* hapklaar is blij