Ff een tussendoortje: op de site van www.hermeselectronics.nl staan speakerstands van Wharfedale: Glass 600 mm € 229. Prijzig maar zeer strak. Aanrader of te prijzig voor de kwaliteit?
Anoniem: 13426
Heb vandaag een set 602 S3's gekocht en daar heb ik Mission Z318 Silver stands bijgekocht. Waren de enige 45cm die ze hadden en ik vond ze best mooi. Ze kostten 89 euro voor een paar.
Ze zien er ongeveer zo uit, maar dan met 2 keer zo een dikke buis ipv 1 dikke en 2 kleine. Spikes op de vloer, tussen speaker en stand gewoon zo 4 plakrubbers.
Ze zien er ongeveer zo uit, maar dan met 2 keer zo een dikke buis ipv 1 dikke en 2 kleine. Spikes op de vloer, tussen speaker en stand gewoon zo 4 plakrubbers.

Anoniem: 13426
Bij Vogelzang in Maastricht, www.vogelzang.nl.
Ik wilde dus geen 55cm of 60cm, dan komen die 602's te hoog. Met die 45cm zit de tweater perfect op oorhoogte
Ik wilde dus geen 55cm of 60cm, dan komen die 602's te hoog. Met die 45cm zit de tweater perfect op oorhoogte
Hey S Roubos... Waar heb jij die Atacama stands mee gevuld??? Want ik zag op de site van Hermes Electronics van dat vulmiddel staan voor € 45,-
'k Ben niet helemaal gek, dus daarom vroeg ik mij dat af...
En kan je die kabels wegwerken in de stands?

Gewoon een zak zilverzand halen bij een bouwmarkt. Kost niet veel en is prima. Wel ff laten staan zodat het een beetje droog is.
Anoniem: 74988
Mooie en zeer goede stands, voor interessante prijzen:
CANTON LS60:

DUbbele buis, 60cm, 98 euro de stuk.
CANTON LS65:

Enkele buis, 65cm, 72 euro de stuk.
QUADRAL design stands A en B

Enkele buis, 51,5cm en 70cm, allebei 68 Euro de stuk.
Prijzen heb ik van www.mediacheckpoint.de, maar ik heb al andere Duitse sites gezien waar ze goedkoper zijn.
CANTON LS60:

DUbbele buis, 60cm, 98 euro de stuk.
CANTON LS65:

Enkele buis, 65cm, 72 euro de stuk.
QUADRAL design stands A en B

Enkele buis, 51,5cm en 70cm, allebei 68 Euro de stuk.
Prijzen heb ik van www.mediacheckpoint.de, maar ik heb al andere Duitse sites gezien waar ze goedkoper zijn.
Anoniem: 2539
Voor mijn DM602's heb ik 2 van die atacema stands in het zwart. Ziet er zeer goed uit, en passen ook erg goed bij elkaar.
Als vulling heb ik gewoon schelpenzand gebruikt, uitstekend spul, en te halen bij iedere dierenwinkel (en ook heel wat goedkoper dan 45 euro
).
Als vulling heb ik gewoon schelpenzand gebruikt, uitstekend spul, en te halen bij iedere dierenwinkel (en ook heel wat goedkoper dan 45 euro
Anoniem: 35417
Ik ga denk ik toch maar voor een setje Atacama 60's, ik ben te lui voor zelfbouw, en bovendien weet ik niet zo goed hoe ik dat zou moeten realiseren
S_roubos, die kleur die jij hebt he, is dat "schwarz" zoals op de site staat?? Die kleur wil ik iig...
S_roubos, die kleur die jij hebt he, is dat "schwarz" zoals op de site staat?? Die kleur wil ik iig...
Hey S Roubos... Waar heb jij die Atacama stands mee gevuld??? Want ik zag op de site van Hermes Electronics van dat vulmiddel staan voor € 45,- 'k Ben niet helemaal gek, dus daarom vroeg ik mij dat af...
Ik heb ze in een soort satijnzwart, volgens mij is dat idd gewoon BLACK (staat op de doos, 't is Engels spul).S_roubos, die kleur die jij hebt he, is dat "schwarz" zoals op de site staat?? Die kleur wil ik iig...
En ik heb ze niet gevuld. Nog niet in elk geval. Was eigenlijk van plan een paar maandjes te wachten tot het lekker zonnig wordt en dan even naar een zandbak te gaan met een emmer
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Anoniem: 64339
89 euro voor een paar dacht dat deze 89 euro perstuk waren????Anoniem: 13426 schreef op 31 December 2002 @ 01:59:
Heb vandaag een set 602 S3's gekocht en daar heb ik Mission Z318 Silver stands bijgekocht. Waren de enige 45cm die ze hadden en ik vond ze best mooi. Ze kostten 89 euro voor een paar.
[afbeelding]
Anoniem: 49530
Hier nog meer stands:
http://www.eltax.com/com/...ienavn=Stands&id=3&type=4
O.a. hier te krijgen:
http://www.box-office.nl/pages/box_6pag.html
Ongeveer 75 euro per paar
http://www.eltax.com/com/...ienavn=Stands&id=3&type=4
O.a. hier te krijgen:
http://www.box-office.nl/pages/box_6pag.html
Ongeveer 75 euro per paar
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 28-01-2003 20:43 . Reden: prijs toegevoegd ]