"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
dit werkt gewoon afaik:
JavaScript:
1
| document.getElementById('bla').height = '500px'; |
Today's subliminal thought is:
code:
1
| <iframe src="blaat.html" name="blaat" id="blaat" width="536" height="100%"> |
dit werkt voor mij iig voor de hoogte.
als je dit bedoelt dan he
nou,Hangloozz schreef op 04 December 2002 @ 12:39:
code:
1 <iframe src="blaat.html" name="blaat" id="blaat" width="536" height="100%">
dit werkt voor mij iig voor de hoogte.
als je dit bedoelt dan he
niet eigenlijk,
bij jou zie je weldegelijk nu een scrollbalk in je iframe,
erger nog,
een vervelend bij-effect lijkt te zijn dat je text in het latijns oid wordt weergegeven en dat kan ik niet gebruiken omdat de meeste mensen daar niets van begrijpen, zo als ook ik.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
LMAO die had ik nog niet gehoordGiLuX schreef op 04 December 2002 @ 12:50:
[...]
nou,
niet eigenlijk,
bij jou zie je weldegelijk nu een scrollbalk in je iframe,
erger nog,
een vervelend bij-effect lijkt te zijn dat je text in het latijns oid wordt weergegeven en dat kan ik niet gebruiken omdat de meeste mensen daar niets van begrijpen, zo als ook ik.
ja da's waar, dan zou ik het niet doen
Verwijderd
Nooit geprobeerd hoor, maar zoiets misschien?
document.getElementsByTagName('iframe')[0].style.height = window.frames[0].document.body.offsetheight; (of scrollheight misschien)
document.getElementsByTagName('iframe')[0].style.height = window.frames[0].document.body.offsetheight; (of scrollheight misschien)
dat zou wellicht kunnen werken maar dan zou je dus eigenlijk na elke getypte letter moeten kijken of er inmiddels naar een nieuwe regel gesprongen is, niet?Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:44:
Nooit geprobeerd hoor, maar zoiets misschien?
en als dat zo is dan de hight verhogen met het aantal pixels dat het font op dat moment is..?
hmmm,
volgens mij is dit niet zo makkelijk.
Pagina: 1