Verwijderd
Alleen de aanschaf kosten liggen nogal hoog.
Ik ben nu al 4 maanden met chello in aanvaring over verkeerde nota's. Kunnen ze bij de KPN wel tellen? Service is toch een belangrijk punt.
Kan je ook de nodige spullen zelf kopen? Maakt het wat uit of je nog analoog belt?
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 12:09 ]
Zo'n lite abbo is wel een stukkie goedkoper dan de andere, b2w je kunt gratis upgraden.Don3k schreef op 04 december 2002 @ 12:03:
naja.... ik heb adsl lite van planet (256kb) en dat blijft zo.... alleen komt er een datalimiet van 1GB! Dus wij betalen voor andere
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ja upgraden... en per maand meer betalenJudaz schreef op 04 december 2002 @ 12:10:
[...]
Zo'n lite abbo is wel een stukkie goedkoper dan de andere, b2w je kunt gratis upgraden.
Verwijderd
moet je niet zo'n
Hoe meer je betaalt, hoe sneller je verbinding, da's eerder logisch dan
tja. ik zat te denken van je verhoogt alle abo's of je verhoogt nix.... anders is het niet eerlijkVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 12:23:
[...]
moet je niet zo'nsmilie bij maken, da's vrij normaal hoor
Hoe meer je betaalt, hoe sneller je verbinding, da's eerder logisch dan![]()
Verwijderd
is idd wel jammer ja... Maargoed, je moet niet klagen; voor niks de down snelheid verhoogdRaven- schreef op 04 December 2002 @ 12:23:
hmm interessant, jammer dat ze de upload niet hebben verhoogd.
vorige jaar mei is dat al verdubbeld...Raven- schreef op 04 december 2002 @ 12:23:
hmm interessant, jammer dat ze de upload niet hebben verhoogd.
A wise man's life is based around fuck you
Ik vermoed dat ze deze verhoging van de snelheid al een tijdje in de pijplijn hadden zitten en dat er bij het lanceren van lite ADSL al rekening is meegehouden.Don3k schreef op 04 December 2002 @ 12:25:
[...]
tja. ik zat te denken van je verhoogt alle abo's of je verhoogt nix.... anders is het niet eerlijk
39
Unreal Tournament '99
'k wil iedereen wel verzoeken nietmeer te posten wanneer ze aangesloten worden...want dan krijgen we de complete lijst hier nog een keer....maar dan maal 5 met wat pech
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Jij dus ook ja
1024 kb/sec wordt 1536 kB/sec is 192kB, 180 kB moet in de praktijk mogelijk zijn.
Ik zou niet rekenen op 90kb...de realistische snelheden zijn nu voor basic 50-55kb/s en voor fast 100-110kb/sJudaz schreef op 05 december 2002 @ 10:33:
512 kb/sec wordt 768 is 96kB/sec min overhead zal je ongeveer 90 kB in de praktijk kunnen halen.
1024 kb/sec wordt 1536 kB/sec is 192kB, 180 kB moet in de praktijk mogelijk zijn.
dat maal 1.5 en je krijgt respectievelijk 75-82.5 en 150-165kb/s.
denk dat dit wat realistischer is...
trouwens, ik zit met een dilemma...ik moet nog maximaal 19 dagen w88 op mijn pakketje...komt ie binnen 15 dagen, dan heb ik nog maar 50kb/s, komt ie daarna dan heb ik meteen 80kb/s
trouwens, anders ben ik toch meteen 6 januari aan de beurt
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
Nog ff w8ten dus, maar had liever de upload verhoogd gezien...
Maar nooit een gekregen paard in de bek kijken !
Neeheee!!
Waarom doen ze zo n lomp dorp als Maasland nou eerder dan De Lier?
Expanding the inexpandable
Als BBNed tot bijna 8 megabit/s kan leveren, waarom zou je bij 1,5 megabit/s dan problemen verwachten?Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 15:35:
Met de hogere snelheden wordt de afstand van de user tot aan de centrale wel steeds belangrijker, als je goed dich bij de centrale zit moet je minimaal wel 85 kunnen trekken, als je op a la 3 km zit dan rond de 75.. Maar dat blijven toch mooie vooruitzichten!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik woon in Veldhoven, dus tussen 6 t/m 17 januari - Hmm, dat houd ik nog wel ff uit
Dit is inderdaad een wat betere verhouding, 55 KB/s kon toch wel een tikkeltje harder...
Zou je met deze als je hem echt MAXIMAAL benut de 80 kunnen halen?
Kheb Judaz' verhaaltje wel al gelezen, mar ik haalde eerst met Win98 ZONDER registrytweak zon 52 KB/s en niet hoger, nu makkelijk constant de 56/57 KB/s! Met DAP dan...
Zou leuk zijn, als ik zon 88 KB/s kan benutten
Can't wait!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 16:05 ]
Ja dat vind ik ook een beetje lompExpander schreef op 05 December 2002 @ 15:39:
[...]
Neeheee!!![]()
![]()
![]()
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
hoogstens wordt je pingtijd hoger. (bij de mxstream snelheden)Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 17:06:
geen problemen maar het is gewoon een feit dat hoe verder je van de centrale afzit de kwaliteit van je verbinding minder wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door TukkerTweaker op 06-12-2002 16:20 ]
...
Al maanden geleden zijn de belangrijke aanpassingen en wijzigingen doorgevoerd in de systemen die wij gebruiken.
Ik mocht er alleen niets over zeggen.
Het was dan ook al maanden geleden bekend dat deze upgrade eraan zat te komen. Alleen nu is ook duidelijk wanneer in welke gemeente de aanpassing wordt doorgevoerdbazs2000 schreef op 06 December 2002 @ 16:24:
Deze upgrade weet ik al héél lang.
Al maanden geleden zijn de belangrijke aanpassingen en wijzigingen doorgevoerd in de systemen die wij gebruiken.
Ik mocht er alleen niets over zeggen.
Exact op 3100 meter afstand, en dan bedoel ik de kabellengte dus niet de afstand hemelsbreed.
Zit met speedtest nu gemiddeld rond de 54kB en ga er dus van uit dat ik over enige weken riant boven de 80kB uitkom.
Kabellengte zegt niet alles, het gaat om de totale kwaliteit van de verbinding (hoeveel lassen zitten er in, hoeveel tussenverdelers, dikte van de koperaders, loopt er een stroomkabel vlak langs enz) . In principe kan het zo zijn dat je op 500 meter afstand van de centrale een slechtere verbinding hebt dan wanneer je op 1000 meter zit.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Expander schreef op 05 December 2002 @ 15:39:
[...]
Neeheee!!![]()
![]()
![]()
maarja voor mij blijft het afwachten aangezien ik niet in maasland woon maar in maassluis (ze zeggen dat de omringende steden tegelijkertijd worden ge-upgrade worden)
39
1 waarom voor Rotterdam 6 t/m 17 januari
2 leuk en aardig maar kpn heeft het nog steeds goed voor elkaar.
Erg leuk 76 kb i.pv. 53 maaruhh chello gaat hier in Rotterdam ook veranderen ze gingen nu met gemiddels 125 en binnekort met 250 (beloven ze) op site's zoals www.mordax.nl of www.speedtest.nl zie je wat je krijgt.
KPN biedt gewoon veel te weinig snelheid voor hun geld vergeleken met kabel.
Wel moet ik hierbij vermelden dat het sterk regio afhankelijk is, ik hoor verhalen over Amsterdam dat ze daar met 5 kb/sec gaan ja das baluh dan is KPN wel de enige oplossing.
Het enige juiste systeem is volledige bandbreedte en betalen per GB extra boven een redelijke download limiet zoals b.v. cistron nu heeft. Maar die is nog wel een beetje prijzig voor de gemiddelde mens (99 euro per maand) ;-)
[ Voor 94% gewijzigd door Brainbuzz op 06-12-2002 21:18 . Reden: Laat maar ]
Het merendeel van de mensen in Amsterdam met Chello haalt gewoon 140+ kb/s denk ik.Ryan3041981 schreef op 06 december 2002 @ 21:00:
2 dingen
1 waarom voor Rotterdam 6 t/m 17 januari
2 leuk en aardig maar kpn heeft het nog steeds goed voor elkaar.
Erg leuk 76 kb i.pv. 53 maaruhh chello gaat hier in Rotterdam ook veranderen ze gingen nu met gemiddels 125 en binnekort met 250 (beloven ze) op site's zoals www.mordax.nl of www.speedtest.nl zie je wat je krijgt.
KPN biedt gewoon veel te weinig snelheid voor hun geld vergeleken met kabel.
Wel moet ik hierbij vermelden dat het sterk regio afhankelijk is, ik hoor verhalen over Amsterdam dat ze daar met 5 kb/sec gaan ja das baluh dan is KPN wel de enige oplossing.
En waar belooft Chello dat?
Zit ik nog net met de lage snelheid.
Dan moet ik nog wachten tot februari
Verwijderd
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
1,5Mbt/256Kbit, netjes genoeg!
Verwijderd
Wij hebben nu dus die snellere verbinding, en ik wil even kwijt dat de KPN een goede service bied: Volgens de KPN gingen ze bij ons updaten tussen 6 en 19 januari, en ik kom er vandaag pas achter dat ik al 3 dagen 1536kbps heb (volgens mijn router).
Zijn er al meer mensen die deze update al ondergaan hebben?
PS: Ik haal nu een download snelheid van 160KB/s
Sorry, houd I&T niet zo bij en deze stond nog bij mijn bookmarks.
Thnx!