Op de een of andere vage reden werkt dit niet.
dit is login.php (gedeelte)... als je op login klikt dan komt er op het scherm dus opnieuw het invulformulier en zet ie: a: login op het scherm.. heel vaag want dat betekent dus dat $login, 'login' als inhoud heeft, maar dan zou die dus niet door moeten gaan...
eigenlijk wil ik dat isset gebruiken, lokaal op mijn pc met apache en php werkt het wel gewoon, maar op de externe server met IIS niet...
Hoe ken da?
dit is login.php (gedeelte)... als je op login klikt dan komt er op het scherm dus opnieuw het invulformulier en zet ie: a: login op het scherm.. heel vaag want dat betekent dus dat $login, 'login' als inhoud heeft, maar dan zou die dus niet door moeten gaan...
eigenlijk wil ik dat isset gebruiken, lokaal op mijn pc met apache en php werkt het wel gewoon, maar op de externe server met IIS niet...
Hoe ken da?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| // if(!isset($_POST['login']))
if($login!="login")
{
echo " a: ".$login;
?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
</HEAD>
<BODY class=main>
<table width=100% height=100% border=0 cellspacing=0 cellpadding=0>
<tr>
<td align=center>
<!-- fill table -->
<table width=50% height=40% border=0 cellspacing=0 cellpadding=0>
<tr><td> </td></tr></table>
<!-- fill table -->
<form method=post name=loginform action="login.php">
<table width=300 height=100 border=0 cellspacing=0 cellpadding=2>
<tr bgcolor=#e5e5e6>
<td colspan=3 >Voer uw gebuikersnaam en wachtwoord in</td>
</tr>
<tr>
<td>Gebruikersnaam</td><td align=left>:</td><td align=right><input class=input name=name type=text></td>
</tr>
<tr>
<td>Wachtwoord</td><td align=left>:</td><td align=right><input class=input name=pass type=password></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=3><input class=login type=submit name=login value=" login "></td>
</tr>
</table>
</form> |