nieuwe telefoon uitzoeken door omstandigheden

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 23:17

oCe

aka Dookie.

Topicstarter
Ik heb een Siemens SL45; bevalt uitstekend. Altijd Siemens gehad en wat dat betreft Siemens-fan. Nu was mijn SL45 defect; opgestuurd en is door Siemens vervangen door een nieuw exemplaar. Bij terugkomst bleek deze een Simlock te hebben, mijn oude had hem niet; was in combinatie met een 2 jarig abonnement aangeschaft destijds en hoorde ook geen Simlock te hebben. Nu twee opties gekregen; of hem door Siemens laten vervangen of, de veel interessantere optie imho, een nieuw toestel uitzoeken.

Ik krijg 300 euro retour voor deze gsm, mag bij hetzelfde bedrijf voor dat geld een nieuw toestel uitzoeken en evt bijbetalen. Grootste voordeel hiervan is dat ik dan ook nieuw garantie heb, mijn eigen SL45 heeft n.l. nog maar 4 maand (v/d 2 jaar) garantie. Het MP3 gedeelte van de SL45 gebruik ik nauwelijks; zal ik niet missen dus. Java is wel handig, een nieuw toestel moet in iedergeval voorzien zijn van EMS/MMS en GRPS; zijn we hier in iedergeval meteen van voorzien. Imode e.d. hoeft niet, zo'n Imode ding heb ik thuisliggen en gebruik dat nooit; onzinnige uitvinding.

Anyway, mijn keus was opzich gevallen op de S55 van Siemens, deze is echter bij het betreffende bedrijf vrijwel zeker pas rond januari/februari 2003 leverbaar. Nu kan ik daarop wachten, maar een ander toestel is natuurlijk ook een optie. Mijn vriendin heeft een Sony-Ericsson T68i; lijkt mee ook een goede keuze. Nouja, mijn vraag dus; welk toestel zouden jullie mij aanbevelen en waarom. Ben dus opzoek naar een goed nieuw toestel met bovenstaande mogelijkheden. (en je moet er ook mee kunnen bellen :P) Every help/suggestion is appreciated :)

-I am Jack's wasted life.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ga voor de Siemens SL55, iets van 490 euro geloof ik maar je moet nog wel tot maart wachten dacht ik. Maar hij is zo mooi!
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/preview/image/2002/sl55-1/sl55.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/preview/image/2002/sl55-1/sl55-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/preview/image/2002/sl55-1/sl55-1.jpg
dit is voor mij de serieuze opvolger van mijn Siemens Postbank M35i :)

[ Voor 11% gewijzigd door aardbeix15 op 04-12-2002 11:44 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03 20:48

JB

Cédric roelt!

Sony/Ericsson t68i :P

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

omg hij's mooi!!! :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 11:46 . Reden: daarom ]

• oCe

oCe

aka Dookie.

Topicstarter
aardbeix15 schreef op 04 December 2002 @ 11:42:
ga voor de Siemens SL55, iets van 490 euro geloof ik maar je moet nog wel tot maart wachten dacht ik. Maar hij is zo mooi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is voor mij de serieuze opvolger van mijn Siemens Postbank M35i :)
jup, ken 'em; opzich een mooi toestel maar de ellende is dat ik eigenlijk niet zo lang wil/kan wachten. ik heb twee sims thuis, een kpn en een libertel; kan momenteel alleen de libertel gebruiken. tenzij ik ze in dat imode ding stop (nec n21i, niet simlocked) maar dat ding is na wat bellen al leeg/houdt het nog geen dag vol met de accu. plus vind 'em niet echt geweldig werken; dus liever asap een nieuwe telefoon waar ik gewoon lekker mee verder kan werken/bellen...

• oCe

oCe

aka Dookie.

Topicstarter
ok, 'tis de T68i geworden.

[ Voor 190% gewijzigd door oCe op 04-12-2002 19:05 ]

Pagina: 1