Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
ik heb ook geprobeerd het weg te krijgen maar dat is niet gelukt
Ik weet i.i.g. dat ik een recht stuk glas moet hebben met schuurpapier grain 400 - 1000.
Zacht drukken maakte ik ook al op uit andere reactie's
ik kijk wel.
Hey Pontius bij mij is mijn proc nooit te heet geweest.
Ik moet sowieso lappen want er zitten door (niet lachen) koperPOETS allemaal kleine krasjes in .
Verwijderd
Alleen als je em eraf haalt is het wel aanbevolen om em weer te lappen om het weg te krijgen want als je em eraf haalt en terug zet dan is de aansluiting natuurlijk minder. Hoewel het verschil minimaal is.
Bij alu gebeurt het ook, maar minder. Je ziet alleen een vierkantje, maar geen letters zoals bij koper.
edit: zelfs op m'n standaard p4 koeler kon ik al de core specs zien
[ Voor 26% gewijzigd door Wimo. op 04-12-2002 14:50 ]
Meh ...
Bij mij ware de gegevens zelfs leesbaar. Kon gewoon 1800+ enzo eruit halen, zelfs de core code
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
wel ruig vind ik, heeft wel wat
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Same hierDe_Bastaard schreef op 04 December 2002 @ 14:42:
dat had ik dus ook op mijn HCC-001
wel ruig vind ik, heeft wel wat
Verwijderd
Ik heb hem samen met de delta hp-80 (die ik overigens weer verkoop) bij http://www.oc-shop.nl genkocht.Wimo. schreef op 04 December 2002 @ 14:07:
ff compleet offtopic, waar heb je die ax7 gehaald? Want geen enkele winkel in de pricewatch heeft em nog
Verder over dat koperpoets, daarmee gaat het ook niet weg hoor! het lijkt wel of er juist door die koperpoets kleine miniscule krasjes zijn bij gekomen
Ik heb hem samen met de delta hp-80 (die ik overigens weer verkoop) bij http://www.oc-shop.nl gekocht.Wimo. schreef op 04 December 2002 @ 14:07:
ff compleet offtopic, waar heb je die ax7 gehaald? Want geen enkele winkel in de pricewatch heeft em nog
Verder over dat koperpoets, daarmee gaat het ook niet weg hoor! het lijkt wel of er juist door die koperpoets kleine miniscule krasjes zijn bij gekomen
noltha schreef op 09 December 2002 @ 14:04:
[...]
Ik heb hem samen met de delta hp-80 (die ik overigens weer verkoop) bij http://www.oc-shop.nl genkocht.
Waar heb jij die koperpoets gekocht??
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Als je niet lapt en de afdruk zit niet precies op de core dan heb je dus slechter contact. Maar daar merk je niet zoveel van. Ik lap wel tussendoor btw..gewoon voor het idee.