Toon posts:

Win2K gaat zwart-wit na aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows 2000 prof gaat zwart-wit(grijswaarden dus) nadat de gebruiker zich aanmeld. Is dit een gekend probleem?

Is hier een oplossing voor?

Verwijderd

Topicstarter
Aanpassing: het scherm gaat pas zwart-wit als hij tijdens het opstarten het bureaublad samensteld.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kan je die dan daarna weer terug zetten :?
en wat zijn je specs :?

info please

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is het niet gewoon een zwart-wit kleurenschema? Of is het echt low-res lelijk beeld? En zijn programma's (internet explorer bijv.) nog wel in kleur of niet?

[ Voor 30% gewijzigd door Palomar op 04-12-2002 11:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kzit hier in school, we hebben hier 2 identieke computers naast elkaar staan, de instellingen staan net hetzelfde, alleen veranderd die eene computer in zwart-wit als hij het bureaublad begint op te bouwen (der voor is het normaal kleur).

Weet je soms wat hier messchien aan de oorzaak kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
de instellingen staan op ware kleuren, het scherm is niet superlowres, het is gewoon allemaal zwart-wit

Verwijderd

Heb je ut kleuren schema ens nagekeken? Dat hangt namenlijk niet af van de kleurinstelling.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zitten zoeken achter het kleurenschema, maar ik vind het niet, waar kan ik ergens de instelligen van het kleurschema vinden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 11:37:
Ik heb zitten zoeken achter het kleurenschema, maar ik vind het niet, waar kan ik ergens de instelligen van het kleurschema vinden?
Start - Instellingen - Configuratiescherm - Beeldscherm - Vormgeving

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 10:19
'Refresh rate op 60 hz :?

Verwijderd

Dat heeft toch nix te zeggen over de kleuren :?
Pagina: 1