The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik heb even 2 tellen ons allerheilige google even geraadpleegd en ik kwam op een pagina waar ze de Sparkle Ti4200 VIVO/DVI verkopen.
Heb je toevallig een VIVO versie ??? Dan zal het inderdaad gewoon een driver zijn voor je video-in.
Heb je toevallig een VIVO versie ??? Dan zal het inderdaad gewoon een driver zijn voor je video-in.
Zoals gezegd de Video-in waarschijnlijk 
Even naar www.nvidia.com en de WDM drivers downloaden en installeren zou het 'probleem' moeten oplossen.
Even naar www.nvidia.com en de WDM drivers downloaden en installeren zou het 'probleem' moeten oplossen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ik heb een leadtek ti4400 vivo waarbij ook die tuner wordt geinstalleerd. Heeft naar mijn idee inderdaad met vivo te maken.
ja ik heb video in, en dat werkt allemaal, maar deze drivers zijn echt voor een Tuner. En dat is heel irritant, want elke keer als ik een capture programma of wat dan ook wil gebruiken om die video-in te gebruiken, staat ie ALTIJD automatisch op de Tuner! En tja, die heb ik niet
(joh)
Verwijderd
Zoek naar de registry-key "DefaultIn" en je zult zien dat ie op "Tuner" staat... andere alternatieven zijn volgens mij "Video" (S-Video) en "Comp" (Composite Video).
Je kunt dit ook in de NVCap.inf aanpassen, maar dat had je dan VOOR het installeren moeten doen
Daarnaast is 't verstandig om de "VideoStandard" key van "NTSC" op "PAL" te zetten, mocht ie daar nog niet op staan.
Je kunt dit ook in de NVCap.inf aanpassen, maar dat had je dan VOOR het installeren moeten doen
Daarnaast is 't verstandig om de "VideoStandard" key van "NTSC" op "PAL" te zetten, mocht ie daar nog niet op staan.
Hier zegt ie ook dat er een tuner op zit
maarja gewoon op video zetten en klaar.
(leadtek gf4ti4600)
(leadtek gf4ti4600)
Verwijderd
Als het goed is hebben jullie de WDM (capture) drivers geinstalleerd. Deze zijn uiteraard nodig voor video-in, maar ondersteunen ook een tuner en audio crossbar endat soort dingetjes. Die wil XP natuurlijk maar al te graag installeren. Echter niets aan de hand. Gewoon XP zijn zin geven en je hoort hem niet meer klagen en zelf heb je er verder ook geen last van.
Heb ook dezelfde videokaart, en ja... winxp instaleert WDM drivers en dat is voor TV-in dus ook tuner
da's niet hetzelfde hoorKa_ka_rot schreef op 04 December 2002 @ 16:00:
Heb ook dezelfde videokaart, en ja... winxp instaleert WDM drivers en dat is voor TV-in dus ook tuner
maar goed, ik zal er maar mee moeten leven
Pagina: 1