ik ben een absolute leek qua audio... ik weet dat als ik m'n speakers in m'n sterio plug dat er geluid uit komt 
en dan houd ut al snel op
Tijdens m'n zoektoch over internet na wat er van belang is voor autoradio's kwam ik overal behalve waar ik moest zijn... honderde sites en topics over wat nou goeie systemen zijn, maar nix over WAT nou belangrijk is bij autoradio's
Ik heb sinds kort een rijbewijs
en leen de opel astra stationcar van m'n vader best vaak. maar deze heeft een (denk standaard autoradio) waar ook bandjes in kunnen. Ik wil graag een radio die CD's CD-R en CD-RW kan lezen, en dan het liefst muziek cd's en mp3's (als ut kan ook mp3PRO, maar das nie nodig eigenlijk). Wat zijn de dingen die van belang zijn bij aauto radio's?
ik wil eigenlijk MAX. 200 euro uitgeven, dus de dure pioneers en jvc's zulen er wel nie in zitte.
ofwel waar moet ik op letten als ik ga zoeken na autoradio's
en dan houd ut al snel op
Tijdens m'n zoektoch over internet na wat er van belang is voor autoradio's kwam ik overal behalve waar ik moest zijn... honderde sites en topics over wat nou goeie systemen zijn, maar nix over WAT nou belangrijk is bij autoradio's
Ik heb sinds kort een rijbewijs
ik wil eigenlijk MAX. 200 euro uitgeven, dus de dure pioneers en jvc's zulen er wel nie in zitte.
ofwel waar moet ik op letten als ik ga zoeken na autoradio's
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 10:57 ]