>>>HELP!! HD probleem, 61 gig: alles kwijt<<<

Pagina: 1
Acties:

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
'k wel janken!
:'(
Ik zou ff een nieuwe HD voor iemand anders partioneren.
De nieuwe HD drong zichzelf op als master, waardoor mijn eigen HD niet meer zichtbaar was in het bios. Geen probleem dacht ik, na de tijd kon ik die nieuwe weer verwijderen en mijn eigen schijf zou hij dan wel weer herkennen. Partitioneren lukte, formateren mocht hij zelf doen.

Maar wat blijkt? De nieuwe partities zijn ook op mijn *EIGEN* HD aangemaakt!!!

V E T probleem

Ik ben nu dus alle informatie kwijt. (een stuk of 800 mailtjes van de laatste maanden, ftp gegevens van sites die ik heb, PSDtjes, verslagen, sites die bijna afzijn, passwords, backups ;) van films)

De nieuwe partities zijn NIET geformateerd, dus het lijkt met dat ik in ieder geval delen van de schijf weer terug kan toveren?????
Is er een of ander proggy te downloaden????

Please help!

• Nikel
  • Niet online
Gebruik tiramisu, dat heet tegenwoordig anders, desktop recovery suite ofzo, tis van Ontrack. En het kostte mij met dat proggie een keer dagen om te recoveren, maar het werkte wel.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Anders valt ook te proberen om de partionering gewoon terug te zetten zoals 't stond, als je de partities nog niet geformatteerd hebt is er nog niks weg.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Wat ook wel een tip is maar een kopie van je hd nu voordat je begint te veranderen en proberen want, anders als het mislukt ben je alles echt kwijt en het programma van powerquest (Loste and founden of zo iets)

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 21:21
Zolang je er nog niets anders overeen gezet hebt (windows installatie ofzow.) Ook al formateer je hem kun je met Lost+Found alles terrugkrijgen.
Mail maar ff. op guney@bart.nl dan leg ik je het wel uit hoe. ;)

• emzed
mailtje is verstuurd :)

Lost & found heb ik inmiddels gevonden(@ Fosi ;) )

• emzed
Ik heb inmiddels de jumperinstelling van die 2e HD veranderd, die is nu slave. Hij draait nu dus naast die HD van mijzelf.

Hoe lang duurt het met Lost&Found om 61 gig te checken en te copieeren???? Er staat naar schatting 30 gig aan data op.

Duurt dit echt een paar dagen???

Verwijderd

zoiets denk ik wel ja veel geluk man !
gr

jakob

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb vanmiddag met Partition Magic 5.0 een vastloper gehad.

Resultaat: Alle partities verdwenen... :r
20Gig naar de maan.... :'(

Gelukkig had ik al mijn mp3's geback-upt.. :)

PM5.0 gaf deze error: bootsector failed.

Whatever.

• emzed
Dus je kent dat gevoel |:(
je flipt!!
Mijn meest recente backup is van juli dit jaar.

MP3`tjes, ok, maar wat dacht je van al je bestanden met passwords, sites die half af zijn, fotoshop bestanden die er al aardig op begonnen te lijken, alles foetsie!

Ik ben nu bezig met Lost&Found, maar die zegt 17(!) dagen nodig te hebben. Zo lang kan ik niet wachten.

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 21:21
Tjah geen andere keus.
Enneeh die 17 dagen zal wel meevallen. Denk niet dat het echt zo land duurt. Mijn 20 GIG deed er +/- 3 uur over.
En hij was voor zo'n 60 % vol/
Greetz KGK
Pagina: 1