Toon posts:

Canon Bubblejet S400

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Printer werkt niet goed, heb al in manual gekeken maar kon nikz bruikbaars vinden,
wanneer ik de printer aanzet en klaar is met z'n gedoe knippert het power ledje 3x oranje en dan 1x groen, en dit over en over...

In de manual staat dat ik een canon technicus moet raadplegen, maar die heb ik niet bij de hand, iemand een idee? :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 09:45:
Printer werkt niet goed, heb al in manual gekeken maar kon nikz bruikbaars vinden,
wanneer ik de printer aanzet en klaar is met z'n gedoe knippert het power ledje 3x oranje en dan 1x groen, en dit over en over...

In de manual staat dat ik een canon technicus moet raadplegen, maar die heb ik niet bij de hand, iemand een idee? :)
bel die technicus :?

printers zijn complex, en ik denk niet dat er hier personen zijn, die aan de hand van deze omschrijving ff een antwoord kunnen geven,

dus zie bovenstaand, om te zorgen dat je garantie niet vervalt, en er een gespecialeerde persoon naar kijkt :) suc6 met bellen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Maarten op 04-12-2002 09:49 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Mjah, toch contact opnemen met iemand die die printer wel goed kent?

Sowieso start je je topic met veel te weinig informatie.. Wat doet de printer nog meer? Doet het ding nog wel iets?
Wat heb je allemaal al geprobeert?
Kortom: Informatie!

Dit topic is gesloten.