[tv-out] Switch programma

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik makkelijk van monitor naar tv kan switchen, zonder dat ik helemaal via Eigenschappen naar Nview hoef. Ik heb al via verschillende media gezocht, maar zonder alteveel succes. De meeste wegen leiden naar TVtool, wat mijn tv-chip (meegebakken met Geforce 4mx chip) niet ondersteund.

Zelf vind ik het niet zo'n onwijs probleem, maar voor mijn zus is het te moeilijk om te onthouden....

Eigenschappen -> geavanceerd -> Geforce 4mx440 -> N-view -> tv detecteren -> switchen -> toepassen

Zoek dus gewoon een simpel proggie wat ze kan starten en met 1 klik op de knop de monitor kan switchen naar de televisie.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Nooit van TV-tool gehoord?

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
De meeste wegen leiden naar TVtool, wat mijn tv-chip (meegebakken met Geforce 4mx chip) niet ondersteund.
*ahem* tis nog vroeg he ;)

ik ga toch es ff kijken naar dat TV tool lijkt me wel wat :)

Eve char: Warock <TEST>

• Okasha
  • Niet online
tvtool is werkelijk een fantastisch programma. Krijg je opeens twinview, terwijl je kaart het van origin niet eens onderrsteund. baal dr dus ook vreselijk van dat het niet werkt.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Huh?? Waarom werkt het niet dan? Ik heb ook twinview op m'n asuskaartje en het werkt bij mij perfect.

• Okasha
  • Niet online
Dat zeg ik: Geforce 4 MX heeft geen tv-chip maar er is tvfunctie meegebakken in Geforce 4 chip, dit wordt door tvtool niet ondersteund.

dat had je kunnen lezen, en kunnen zien op tvtool.com

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 09:12
Ik heb ook zoiets wazigs met tvtool. Ik heb 2 videokaarten in mijn pc zitten. Als primaire de AGP met daarin een Asus GF4 4400TI en als tweede in de PCI een Ati Radeon VE met TV-OUT.

Die tweede kaart heb speciaal gekocht voor de TV-out (ik was zo stom geweest om een GF4 te kopen zonder TV-out). Nu zegt dat stomme TV-tool " Can't detect a tvchip on your card, i see you've two videocard in your computer. Ensure the card with the tv chip is the primairi display adapter" .

Dus ik dacht ik zet in de bios die Radeon als primairi, kreeg verdomme pas beeld toen windows opgestart was (kan ik nog wel begrijpen). Vervolgens start ik tvtool, wat denk je "zelfde domme gelul wat hier boven staat".

Argggggggg. Heb ik deze kaart dan voor jan lul gekocht

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 09:12
GVD, heb effe gelezen op die site van tvtool. Wat denk staat er dit.

All nVidia based cards are supported from TNT-1 to GeForce 4. (It is not planned to support other cards like S3 or ATI so far!)

Klote tool dus. heheh

• Okasha
  • Niet online
jij zult het dus ook gewoon via de drivers moeten doen...
Pagina: 1