Hi, op dutchpowercows.org zag ik de poll al staan om geld in te zamelen voor een statsbak. Waarom doen we dat niet eigenlijk? We hebben heel veel leden, dus als iedereen 5 piek doet dan hebben ze al 15.000 piek ofzo...
we willen dan wel een logootje op de stats site natuurlijk 
"hardware sponsored by DPC"

Maar ff serieus als het een cool plan is, dan moeten we wel een rekeningnummer hebben om het geld naar over te maken
Maar ff serieus als het een cool plan is, dan moeten we wel een rekeningnummer hebben om het geld naar over te maken
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 15:37 schreef Frenzy het volgende:

Maar ff serieus als het een cool plan is, dan moeten we wel een rekeningnummer hebben om het geld naar over te maken[/quote]Open er een dan:P:P
Maar ff serieus als het een cool plan is, dan moeten we wel een rekeningnummer hebben om het geld naar over te maken[/quote]Open er een dan:P:P
deze plannen zijn er al zo vaak geweest, ik ben zelf 100% voor maar er komt nooit wat van de grond, bovendien zal er eerst moeten worden overlegd met de DPC-crew neem ik aan..
De DPC crew doet vast wel mee. 
Ik heb geen tijd om een rekening te gaan openen, ik moet overmorgen afstuderen
Misschien is er al een DPC rekening ergens?
Ik heb geen tijd om een rekening te gaan openen, ik moet overmorgen afstuderen
Misschien is er al een DPC rekening ergens?
Verwijderd
Die komen hier toch ook, en kunnen toch reageren. Zo als het nu bij Dnet gaat is ook niet leuk voor de DPC. We hebben nu al dagen geen stats en misschien zijn ze er woensdag weer. We kunnen ook een MF op touw zetten dus waarom dit niet:?:?
.
Wij leveren de rekenkracht; laat iemand anders hun servers en andere netwerkzooi maar betalen...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 15:52 schreef Mr_Atheist het volgende:
Wij leveren de rekenkracht; laat iemand anders hun servers en andere netwerkzooi maar betalen...[/quote]Mmm dat wordt dus F14995,-
Wij leveren de rekenkracht; laat iemand anders hun servers en andere netwerkzooi maar betalen...[/quote]Mmm dat wordt dus F14995,-
Maak daar dan maar Fl 14990,- van want ik doe ook niet mee. Met al die pageviews moeten ze meer dan genoeg geld binnen kunnen halen. Ze hebben meer pageviews dan t.net per dag en die hebben een stuk betere hardware... Ze moeten die boel daar gewoon eens goed organiseren. En ik snap wel dat dit nonprofit is en gedeeltelijk vrijwilligers, maar dit gaat gewoon TE ver.
Joop je hebt het niet begrepen denk ik. Dnet mag geen reclame maken, ze zijn een non profit organisatie. Dus ze hebben geen drol aan die pageviews.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:28 schreef Frenzy het volgende:
Joop je hebt het niet begrepen denk ik. Dnet mag geen reclame maken, ze zijn een non profit organisatie. Dus ze hebben geen drol aan die pageviews.[/quote]Juistum;)
Joop je hebt het niet begrepen denk ik. Dnet mag geen reclame maken, ze zijn een non profit organisatie. Dus ze hebben geen drol aan die pageviews.[/quote]Juistum;)
* DJ wil wel 50,= piek geven voor een goede statsbak 
Zou eens tijd worden dat ze fatsoenlijke HardWare krijgen. Maare, als je een beetje leuke stats bak wil ritselen voor DNET, dan moet je wel met een hoop geld komen hoor, met 50.000,= heb je een leuke Server
Zou eens tijd worden dat ze fatsoenlijke HardWare krijgen. Maare, als je een beetje leuke stats bak wil ritselen voor DNET, dan moet je wel met een hoop geld komen hoor, met 50.000,= heb je een leuke Server
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Ja ik wil niet zeike maar er staan anders wel dikke sponsors op hun site dus laat die ff lekker hun servers sponsoren
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:33 schreef DJ het volgende:
Dj wil wel 50,= piek geven voor een goede statsbak :)[/quote]15035 dus:P:P
Dj wil wel 50,= piek geven voor een goede statsbak :)[/quote]15035 dus:P:P
Verwijderd
in tijden zonder stats gaat mans geest raar werken
op zoek naar een nieuwe vorm van stats denk ik dan maar LOL
welke 15.000? tot nu toe hebben we volgens mij pas rond de 100 piek
Door die stats-outage gaat m'n zakgeld er juist veel harder doorheen (drank enzo), dus als de stats er niet snel weer zijn hou ik nieteens 5 cent over...
Nou, ok; ga ik vanavond wel vroeg naar bed, dan heb ik nog wel een tientje over voor Dnet
Nou, ok; ga ik vanavond wel vroeg naar bed, dan heb ik nog wel een tientje over voor Dnet
Intentionally left blank
Verwijderd
Door crisp is het nu 15055:P:P
En Frenzy ik ga ervan uit dat iedereen binnen DPC mee doet;)
En Frenzy ik ga ervan uit dat iedereen binnen DPC mee doet;)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 17:17 schreef braindead het volgende:
Kan ik niet achter blijven raver.
Dus 15245:P:P[/quote]ff anders tellen want van de 3000 leden komt de helft niet hier, dus optellen wat we echt hebben dus nu 295 :P:P
Kan ik niet achter blijven raver.
Dus 15245:P:P[/quote]ff anders tellen want van de 3000 leden komt de helft niet hier, dus optellen wat we echt hebben dus nu 295 :P:P
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:28 schreef Frenzy het volgende:
Joop je hebt het niet begrepen denk ik. Dnet mag geen reclame maken, ze zijn een non profit organisatie. Dus ze hebben geen drol aan die pageviews.[/quote]Tuurlijk wel. Een Non-Profit organisatie mag best reclame maken. Ze mogen alleen geen winst maken. Ze moeten dus banners plaatsen die de kosten dekken, maar niet meer. Of de wet moet in de USA heel anders zijn maar dat lijkt me sterk.
Ze doen ook een heleboel met Amazon refferals. Dat zou dan ook niet mogen. Kijk <a href="http://www.distributed.net/legal/ledger.html">hier</a> maar eens. Daar staat een lijst met inkomsten en uitgaven. Sommige dingen zijn giften maar lang niet allemaal.
Hoe komen betalen ze volgens jou dan de dingen die ze nu hebben? Eigen zak? Dat wil er bij mij niet in.
Joop je hebt het niet begrepen denk ik. Dnet mag geen reclame maken, ze zijn een non profit organisatie. Dus ze hebben geen drol aan die pageviews.[/quote]Tuurlijk wel. Een Non-Profit organisatie mag best reclame maken. Ze mogen alleen geen winst maken. Ze moeten dus banners plaatsen die de kosten dekken, maar niet meer. Of de wet moet in de USA heel anders zijn maar dat lijkt me sterk.
Ze doen ook een heleboel met Amazon refferals. Dat zou dan ook niet mogen. Kijk <a href="http://www.distributed.net/legal/ledger.html">hier</a> maar eens. Daar staat een lijst met inkomsten en uitgaven. Sommige dingen zijn giften maar lang niet allemaal.
Hoe komen betalen ze volgens jou dan de dingen die ze nu hebben? Eigen zak? Dat wil er bij mij niet in.
Leuk idee, maar ik doe ook niet mee.
ALs Dnet perse een nieuwe bak wil hebben, dan kunnen ze dat vast wel op dezelfde manier regelen als tweakers een linux-bak. Tot nu toe niets van dnet gehoord, dus is het ook niet nodig.
Straks denkt Femme ook nog dat bezoekers de Quake-doos willen sponseren voor goede reviews
.
ALs Dnet perse een nieuwe bak wil hebben, dan kunnen ze dat vast wel op dezelfde manier regelen als tweakers een linux-bak. Tot nu toe niets van dnet gehoord, dus is het ook niet nodig.
Straks denkt Femme ook nog dat bezoekers de Quake-doos willen sponseren voor goede reviews
Ik offer mijn linker pink
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Stoer, als je hardware of geld doneert dan kom je er wel met je naam bij te staan !
Die balans ziet er interessant uit !
je bent overigens wel gek als je 256 mb dimm weggeeft:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>cDc (Cult of the Dead Cow) 256mb DIMM for statsbox-ii (woi!) [/quote]
Die balans ziet er interessant uit !
je bent overigens wel gek als je 256 mb dimm weggeeft:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>cDc (Cult of the Dead Cow) 256mb DIMM for statsbox-ii (woi!) [/quote]
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:44 schreef bobdebeer het volgende:
/me doet ook $20 in het zakje
[/quote]euhhhhhhmmmm
$20 is toch iets meer dan Nfl 20 dacht ik zo
(20*2,6=52 toch ?):+
/me doet ook $20 in het zakje
$20 is toch iets meer dan Nfl 20 dacht ik zo
(20*2,6=52 toch ?):+
Verwijderd
doet mee voor een tientje (zit erg krap)
zou wel een rekening willen openen maar ik kan niet eens een eigen spaarrekening openen ivm BKR registratie. (als iemand die eens verwijderd
)
zou wel een rekening willen openen maar ik kan niet eens een eigen spaarrekening openen ivm BKR registratie. (als iemand die eens verwijderd
Verwijderd
laat maar ze zijn al met een nieuwe stats-box bezig.
ik geef trouwens niks, zonde van mijn geld.
laat ze eerst maar leren zo'n ding draaiende te houden!
Mo-Bees voor wereld vrede!
ik geef trouwens niks, zonde van mijn geld.
laat ze eerst maar leren zo'n ding draaiende te houden!
Mo-Bees voor wereld vrede!
Verwijderd
eeeeeeeeehm CdC, als ik me niet vergis is dat ook de organisatie die backorifice heeft gebouwd, daar heel veel voor gevangen heeft en nu van het geld tucows heeft opgericht. die kunnen wel een dimmetje missen denk ik...
Pagina: 1