!!! aan alle tweakers !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40
ik wilde even melden dat ik zojuist een nieuw forumpje in het leven heb geroepen.

URL:

dtcforum.cjb.net

Dit zal een forum moeten worden voor vragen over hardware, software, overklokken en weet ik veel wat nog meer.

ik wil hier per se geen reclame maken, ik wou alleen even mededelen dat jullie dus ook bij mij terecht kunnen voor hardware-vragen.

het forum is nu nog een beetje kaal en grijs, maar daar wordt aan gewerkt!!

er is nog maar 1 categorie: Algemeen.
Als jullie hier even wat ideeen willen posten over wat je precies voor categorien en onderwerpen zou willen zien op dit forum.

O ja, nog het belangrijkste: dit is BESLIST geen GoT-ripoff!!! Daarom wil ik ook jullie meningen horen over de inhoud!!!

Ik zou zeggen, kom en post!!! Je kunt de eerste 2 dagen gewoon zo posten, daarna moet er eerst een account aangemaakt worden.

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:59
Spam!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Spooksel

Spooksel!

wrong forum dude... wat jij hier hebt is duidelijk webdesig & graphics spul...

enne: waarom daar posten als we GoT hebben?

ik denk: slotje

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40
hoe moet ik jullie anders laten weten dat ik een forum heb?? ik kan moeilijk iedereen mailen, ja DAT is pas SPAM!!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

Wacht even, waarom nog een forum als we deze al hebben?
Mij is jouw bedoeling niet helemaal duidelijk, Strikwerda!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Spooksel

Spooksel!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 15:19 schreef sp_strikwerda het volgende:
hoe moet ik jullie anders laten weten dat ik een forum heb?? ik kan moeilijk iedereen mailen, ja DAT is pas SPAM!!!![/quote]je zou ook gewoon iets anders kunnen verzinnen dan een forum dat al bestaat

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

spemmert!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.