In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Misschien handig om even uit te leggen waarom? Hij zegt namelijk dat hij graag WMP wil gebruiken en dan is gewoon een ander programma noemen wel erg beknopt.Quitter3 schreef op 04 december 2002 @ 08:45:
BSPlayer.
Maar dan doe ik het wel even; bsplayer is inderdaad een goed programma dat ook ondertitels kan afspelen en goed met xvid om kan gaan.
Verwijderd
Probeer daar eens 1 van, bij mij wou het eerst ook niet, met 1 van die wel.
Hoe moet je Xvid trouwens branden
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je moet even deze ffdshow filter downloaden en installeren...
http://www.roeder.goe.net/~koepi/XviD-Dec-231002.exe
edit GGS_VR6, xvid brand je gewoon hetzelfde als je n divx brand hoor
[ Voor 11% gewijzigd door TheLunatic op 04-12-2002 11:18 ]
Mother, will they like this song?
Hmm, ok thanksTheLunatic schreef op 04 december 2002 @ 11:16:
[..]
edit GGS_VR6, xvid brand je gewoon hetzelfde als je n divx brand hoor
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik heb zo'n vermoeden dat de file waarnaar ik linkte, iets nieuwer isVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 11:39:
Ja zoek op google ffdshow-20020617.exe kan je niet vinden stuur me een mailtje dan stuur ik hem wle even
Dat klopt, sommige player zijn inderdaad sneller, maar daar ging het in dit geval even niet om... het ging om de compatibility met verschillende formaten van divx/xvid...M4rtijn schreef op 04 December 2002 @ 11:23:
Ik heb helemaal geen goede ervaring met ffdshow... die is bij langzamer dan alle andere codecs. Het veranderen van de player maakt wel degelijk uit voor wat betreft de snelheid. BSPlayer speelt ook duidelijk sneller af dan windows media player. Naar mijn inzicht maakt de Xvid codex een bestand dat volledig compatible is met DivX. Het aanpassen van de FourCC code zorgt ervoor dat de DivX codec de data wil herkennen, zodat je de film daarmee kunt afspelen.
Wat je zegt, dat XviD 100% compatible is met DivX, klopt ook niet helemaal. Sterker nog, het is bij sommige XviD's wel degelijk nodig om de ffdshow filter te installeren, anders worden ze gewoon niet goed weergegeven... ook de FourCC code veranderen werkt vaak, maar lang niet altijd !
[ Voor 67% gewijzigd door TheLunatic op 04-12-2002 12:29 ]
Mother, will they like this song?
hehe maar bij mij dus wel! Het bestand werkt wel gewoon in RealplayerWaarom leren mensen nooit dat het veranderen van de player niet uitmaakt Elke player gebruikt dezelfde codecs, dus als het in de ene player niet werkt, dan werkt het met de andere (99 van de 100 keer tenminste) ook niet, mits het aan de codec ligt.
Maar goed, bedankt voor alle tips...ik ga er vanavond mee aan de slag!
Je zegt het zelf al: "mits het aan de codec ligt" maar vaak zijn er ook problemen die aan de player liggen zoals blijkbaar in dit geval ook want realplayer werkt wel zeg hij.TheLunatic schreef op 04 december 2002 @ 11:16:
Waarom leren mensen nooit dat het veranderen van de player niet uitmaaktElke player gebruikt dezelfde codecs, dus als het in de ene player niet werkt, dan werkt het met de andere (99 van de 100 keer tenminste) ook niet, mits het aan de codec ligt.
Maar.......
toen ik vervolgens wmp 8 probeerde deed de film het perfect
Thanks PPL!!