Toon posts:

[WinXP] SIS 305 drivers gezocht *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb net een SIS305 (van apollo) videoplank aangeschaft, met 64MB en een 3d-bril. Ik kan nergens drivers downloaden voor XP waarmee ik ook de 3d-bril aan de praat krijg....

In win98 werkt het allemaal perfect!!!

Heeft iemand suggesties??

Groetjes Guido Mols

Verwijderd

Probeer het eens hier: http://www.sis.com/support/driver/300.htm
veel succes

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Windows XP Windows 2000 300W2KXP.EXE 8,487KB 2002/7/25 Taiwan United States U.K. 1.V1.15 WHQL 2.Support DirectX8
Da's vrij duidelijk.

Welkom op GoT trouwens :)
Zou je voor de volgende keer even Windows Operated Systems - Policy en dit door kunnen lezen? Daar wordt van alles uitgelegd over hoe en wat op dit forum :)
Zo pas ik je topictitel een beetje aan zdd. het je vraag wat beter beschrijft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zal er de volgende keer op letten: F_J_K!!! :) Maar ik had die site (www.sis.com) al lang doorgespit, er straan namelijk wel drivers op maar ik kan met al die drivers niet mijn 3dbril besturen. In windows 98 kan ik via een tablad (rechterklik -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> tablad: 3D3 instellingen) het allemaal instellen, bij windows XP heeft hij geen tabblad, en de nVidia StereoE drivers werken ook niet

Ik hoop dat je mij kan helpen...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De driver op driverguide is volgens mij dezelfde, of niet?
deze dus.
In de SA FAQ staan nog twee websites met drivers. Misschien zit daar iets tussen wat goed werkt in jouw geval.

Ik heb totaal geen ervaring met 3D brillen, maar zitten de opties niet per ongeluk ergens anders onder XP?

offtopic:
de opmerkingen van fidodido heb ik verwijderd, waren totaal offtopic en niet echt behulpzaam :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Neej, ik heb overal al gekeken, uren zitten ****** met dat ding. Misschien bestaat er helemaal wel geen goeie WinXP driver die ook werkt met 3d-brilleb
Pagina: 1