Toon posts:

Outlook 6 - Probleem met synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met Outlook 6 haal ik m'n hotmail binnen en nu wil ik die opslaan op de HD zodat ik ze uit die 2mb mailbox kan halen. Ik kan ze uit via hotmail verwijderen en dan staan zo ook nog op mijn Outlook als ik daar nieuwe berichten ophaal.
Probleem is alleen dat zodra ik m'n PC opstart, hij meteen synchroniseert met hotmail en al mijn locale berichten verwijderd worden omdat die niet meer op hotmail staan.

Ik heb alle Synchronize opties al gebruikt, maar geen een werkt. Iemand anders dit probleem ook gehad? Ik heb hier geen andere outlook bij de hand dus opnieuw installeren is niet mogelijk.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

verplaats naar een je bovenste inbox (local folders)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:50

afterburn

No more...

FYI: Outlook 6 bestaat niet en heeft nooit bestaan. Outlook Express 6 bestaat wel en is een onderdeel van IE6. Er zijn dermate fundamentele verschillen tussen Outlook en Outlook Express, dat het handig zou zijn als je in de toekomst het verschil duidelijk aangeeft, zodat je ook dan zinnige reacties krijgt waar je iets mee kunt.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-09 14:06

Hu9o

Schokkend

PipoDeClown schreef op 04 december 2002 @ 06:44:
verplaats naar een je bovenste inbox (local folders)
Schop!

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik heb dezelfde vraag als de topic starter en ik krijg het niet zoals ik wil. Outlook Express 6 gebruik ik.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<