Toon posts:

DIVX op je PS2 Afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een programeur uit Spanje heeft een programma gemaakt waarmee het mogelijk is om DivX video cd's met je playstation 2 af te spelen.

Het programmatje is nu 2 dagen oud en het werkt echt!!!

Veel plezier!

Verwijderd

Topicstarter
free download url = http://www.ps2divx.com

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik denk dat dit in het grijze gebied van GoT ligt.... :{

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
omdat je geloof ik je ps2 gemodchipt moet hebben voor zover ik het begreep. En divx films illegaal zijn zolang je geen legale dvd of video hebt ervan. is dus aan mod om te kijken of het wel of niet kan op dit forum

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Check meteen ook even dit :)
"Als het niet mag, haal het dan maar weg"

C:\>_

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 10:20
'net 2 dagen uit' wil je mooie topic niet breken, maar zoiets als dit is al maanden uit.. IRC enzo.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt inderdaad meer programmas die zeggen dat je met een programmatje DVIX kunt afspelen met de PS2 maar die werken niet. DEZE WERKT!

Inderdaad heb je een andere chip nodig maar die kun je in diverse gamewinkels gewoon erin laten zetten, of je besteld via een game winkel een PS2 uit america.

Het voordeel hiervan is dat je goedkopen en populaire games online of via de winkel games uit de USA of Japan kunt bestellen voor scherpe prijzen en zeer coole games.

Het nadeel is wel dat je er ook gecopieerde games op af kunt spelen.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 22:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Het nadeel is wel dat je er ook gecopieerde games op af kunt spelen.
Zo'n nadeel vind ik het niet :X

Twitter

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:02

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij heb je da [faq]faq[/faq] nog niet gelezen, dit kan en mag dus niet @ GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.